ظرفیت‌های منطقه آزاد بوشهر در نمایشگاه بین‌المللی «کیش اینوکس» معرفی می‌شود

بوشهر- ایرنا- مدیر اجرایی منطقه آزاد تجاری صنعتی بوشهر گفت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بی‌نظیری در بخش های مختلف است که متناسب با کارکرد و شرح وظایف منطقه آزاد تجاری، این قابلیت‌ها در نمایشگاه بین‌المللی «کیش اینوکس» معرفی می‌شود.

به گزارش ایرنا، حسین عربیان  روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در بوشهر اظهار کرد: مجموعه منطقه آزاد تجاری صنعتی بوشهر به دنبال معرفی این ظرفیت ها در این نمایشگاه بین‌المللی و انعقاد قرارداد با سرمایه‌گذاران است.

وی افزود: با تشکیل شورای راهبردی و مشارکت نخبگان و مدیران استان بوشهر، گام چهارم بندر آزاد تجاری صنعتی بوشهر در حال تدوین است که نقش سرمایه‌گذاری به خوبی در آن دیده شده است.

مدیر اجرایی منطقه آزاد تجاری صنعتی بوشهر تصریح کرد: طرح جامع این بندر آزاد نیز در مرحله مطالعاتی قرار دارد.

عربیان ادامه داد: سابقه تاریخی و توانمندی‌های استان بوشهر در حوزه بازرگانی کشور کاملا روشن و هویدا است و همان گونه که این استان پایتخت بازرگانی ایران به شمار می‌رود، سازمان منطقه آزاد بوشهر نیز دروازه ورود به اقتصاد دریاپایه و عامل احیا و شکوفایی مجدد آن خواهد بود.

وی با اعلام زمان برگزاری نمایشگاه شرکت‌های بین‌المللی «کیش اینوکس» از ۱۵ لغایت ۱۸ آبان ماه سال جاری، اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی در قالب این نمایشگاه در جزیره کیش برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی منطقه آزاد تجاری صنعتی بوشهر یادآور شد: از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه، معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور برای حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در مناطق آزاد کشور از جمله بوشهر است.

عربیان ادامه داد: قرار است ۸۵۰ بسته سرمایه‌گذاری با هدف شکوفایی اقتصاد ملی توسط مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی به سرمایه‌گذاران عرضه شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha