معاون استاندار: زمینه برگزاری انتخابات باشکوه در استان یزد فراهم است

یزد - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت که زمینه برگزاری انتخابات باشکوه و قانونمند با همکاری همه دست‌اندرکاران در سطح استان فراهم است.

به گزارش ایرنا، "علی اکبر عزیزی" امروز دوشنبه در نشست مشترک اعضای ستاد انتخابات استان یزد و شهرستان مهریز افزود: فرآیند برگزاری انتخابات در استان جریان دارد و هیات‌های اجرایی طبق قانون به انجام وظایف ذاتی مشغول هستند.

وی به اهمیت و نقش ستادهای انتخابات در مناطق مختلف استان یزد اشاره کرد و ادامه داد: همه عوامل بر اساس روزشمار انتخابات وظایف خود را به جد در برگزاری این رخداد مهم در سطح استان یزد انجام می‌دهند.

معاون استاندار یزد بیان کرد: بررسی مسائل مختلف ستادهای انتخابات شهرستانی یزد با حضور بخش‌های مرتبط در قالب یک برنامه مشخص تا زمان برگزاری آن در اسفندماه امسال پیگیری می‌شود.

عزیزی بیان کرد: رعایت دقیق مقررات توسط عوامل برگزار کننده انتخابات همیشه در استان یزد مدنظر جدی بوده است که تاکنون به نحو احسن انجام و مشکلی وجود نداشت.

معاون استاندار: زمینه برگزاری انتخابات باشکوه در استان یزد فراهم است

در این جلسه فرماندار و برخی از اعضای ستاد انتخابات حوزه انتخابیه مهریز گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده بیان و آمادگی دست اندرکاران محلی برای برگزاری انتخاباتی باشکوه را اعلام کردند.

"محمد دهقان بنادکی" فرماندار مهریز با قدردانی از ستاد انتخابات استان یزد گفت: اعضای ستاد انتخابات شهرستان مهریز طبق برنامه روزشمار و با رعایت دقیق مقررات همه وظایف خود را انجام داده و در این خصوص مشکلی وجود نداشته است.

انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ۱۱ اسفندماه امسال‌ برگزار می‌شود.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha