۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۲۸
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85275739
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همبستگی نمایندگان مجلس پاکستان با فلسطین و محکومیت اسرائیل تروریست

اسلام‌آباد - ایرنا - نمایندگان مجلس سنای پاکستان امروز ضمن تصویب قطعنامه‌ای در حمایت از آزادی فلسطین و ابراز همبستگی با مردم مظلوم غزه، جنایت اسرائیل علیه فلسطینی‌ها را محکوم و پایان حصر غزه و برقراری فوری آتش بس را مطالبه کردند.

به گزارش دوشنبه شب ایرنا از تلویزیون ملی پاکستان، نشست ویژه پارلمان پاکستان به ریاست «محمد صادق سنجرانی» رئیس مجلس سنا و نمایندگان فراکسیون دولت و اپوزیسیون در اسلام‌آباد برگزار شد.

نمایندگان مجلس پاکستان تداوم جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل در غزه، قتل عام غیرنظامیان از جمله کودکان، حملات وحشیانه به مراکز درمانی از جمله بیمارستان المعمدانی و استفاده صهیونیست‌ها از بمب‌های فسفری را محکوم کردند.

آنان اسرائیل را یک رژیم آپارتاید و تروریست خوانده و افزودند که بمباران شدید صهیونیست‌ها علیه مردم غزه همراه با همدستی غرب با این رژیم تروریست و سکوت مجامع بین المللی حقوق بشر یک فاجعه انسانی را رقم زده است.

نمایندگان پارلمان پاکستان در ادامه با تصویب قطعنامه‌ای خواستار توقف فوری بمباران‌های اسرائیل‌، پایان حصر غزه، آتش فوری و گشایش کریدورهای بشردوستانه برای ارسال فوری محموله‌های کمکی برای ساکنان مظلوم غزه شدند.

آنان تاکید کردند که فلسطینی‌ها تنها به دفاع از سرزمین و مقدسات می پردازند و در حقیقت این اسرائیل است مرتکب جنایات و اعمال تروریستی می‌شود.

سناتورهای پاکستانی واکنش جمعی حاکمان کشورهای اسلامی برای حفاظت از مردم فلسطین، رسیدگی به وضعیت غزه و جلوگیری از جنایات ضدبشری صهیونیست‌ها را مطالبه کردند.

نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران بی وقفه مناطق مسکونی و درمانی این منطقه است.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به این باریکه طی ۲۴ روز (تا روز یکشنبه) بمباران های وحشیانه رژیم صهیونیستی به این منطقه را بیش از هشت هزار و ۳۰۶ نفر اعلام کرده که ۷۰ درصد آنها را کودکان و زنان تشکیل می دهد. شمار زخمی‌ها نیز بیش از۲۰ هزار نفر و تعداد مفقودی‌ها هم ۲ هزار نفر هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha