اعضای شورای اسلامی شهرهاخود را عضوی از فرمانداری بدانند

شهرری- ایرنا- فرماندار ویژه شهرستان ری در دیدار با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرستان ری گفت: اعضای محترم شوراهای اسلامی شهرها و روستاها باید خود را عضوی از خانواده فرمانداری و درکنار ما بدانند.

به گزارش ایرنا از اداره روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، مهدی باب الحوائجی در ادامه دیدارهای خود با مسئولین امروز با جعفر شربیانی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرستان ری در محل ساختمان فرمانداری دیدار و گفت وگو کرد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در ابتدای این دیدار ضمن ابراز خرسندی از ملاقات با نمایندگان مردم شریف شهرها و روستاهای ری در شورای اسلامی شهرستان، توفیق خدمت در جوار نورانی حضرت سیدالکریم (ع) را سعادت بزرگی برای خود و کلیه مسئولین شهرستان ری عنوان کرد و گفت: همه ما باید تفکر فردی را کنار گذاشته و برای نظام و مردم کار جمعی با پشتوانه مشورت و بهره گیری از خرد جمعی انجام دهیم، به همین دلیل اعضای محترم شوراهای اسلامی شهرها و روستاها باید خود را عضوی از خانواده فرمانداری و درکنار ما بدانند.

وی ادامه داد: اعضای شورای اسلامی شهرستان باید از تفکر بخشی و منطقه ای خودداری کردده و تفکر کلان داشته باشند، یعنی خود را به صورت واقعی نماینده کلیه مردم شریف شهرستان دانسته و به مسائل آنها رسیدگی کنند.

فرماندار ویژه ری بیان کرد: عمر مسئولیت ها بسیار کوتاه و فرصت خدمت بسیار محدود است، بنابراین باید از این فرصت کم نهایت استفاده را کرد و با برنامه ریزی، خرد جمعی و همراهی و همکاری تمامی افراد درون سیستم از این فرصت بدست آمده بهترین نتیجه را حاصل کنیم.

باب الحوائجی ادامه داد: بهترین راه برای خدمت به مردم و کشور کار جهادی است. اما موضوع مهمی که سبب به نتیجه رسیدن کار جهادی می شود، همراهی آن با برنامه ریزی مشخص و هدف گذاری اصولی است، در تمامی امور، برنامه ریزی را سرلوحه کار خود قرار داده و و با طراحی مناسب به سمت جلو حرکت کنیم.

فرماندار ویژه شهرستان ری دقت در انتخاب و انتصابات را عامل مهم بعدی در حوزه وظایف نمایندگان شوراها دانست و گفت: اعضای شوراهای شهر و روستا در انتصابات خود به ویژه در انتخاب شهرداران و دهیاران بسیار دقت کرده و با در نظر گرفتن تمامی جوانب امر و انتخاب افراد قوی، متخصص و باتجربه به رشد و آبادانی هرچه بیشتر شهر و روستای خود کمک نموده و موجبات رضایت اهالی را فراهم کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha