۹ آبان ۱۴۰۲، ۸:۵۳
کد خبر: 85275999
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وضعیت پرداختی به کارگران در عسلویه بهبود یافت

بوشهر- ایرنا- معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: کارگران افسران جنگ جبهه اقتصادی در جنوب استان هستند که با پیگیری‌های مستمر و نشست های برنامه‌ای با مدیران شرکت‌ها و پیمانکاران شاهد بهبود وضعیت پرداختی به آنها نسبت به گذشته هستیم.

به گزارش ایرنا، «اکبر پورات» روز سه شنبه در نشست کمیسیون کارگری استان در شهرستان عسلویه اظهار کرد: معوقات کارگری به ویژه در شرکت های مستقر در پارس جنوبی باید پرداخت شود و برخی شرکت های بحرانی هم نیاز است به وضعیت مطلوب برسند، اما وضعیت کلی پرداختی های کارگری نسبت به گذشته بهتر شده است.

وی افزود: همچنین بازدیدهای مستمر و رفع مشکلات موجود استراحت‌گاه‌های کارگری و پیگیری رفاهیات آنان باید در اولویت قرار گیرد و گزارشات بازدید و اقدامات انجام شده به دبیرخانه کمیسیون کارگری استان ارسال شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: هیچ‌گاه نباید چرخه تولید و خدمات متوقف شود و از مدیران پتروشیمی ها و مجتمع گاز مستقر در استان بابت تلاش و اقدامات شبانه روزی قدردانی می کنم.

پورات ادامه داد: موانع پیش روی این شرکت ها و پیمانکاران را طی دو سال گذشته در سطح استان و ملی پیگیری کرده و همچنان به این روند ادامه می‌دهیم.

وی یادآور شد: پتروشیمی ها و سایر صنایع مستقر در استان باید در زمینه مسئولیت های اجتماعی به رسالتی که برعهده دارند، پایبند باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اعلام این که تا جذب ۵۰ درصدی نیروهای بومی استان بوشهر در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی جنوب این استان فاصله وجود دارد، گفت: در زمینه جذب ۵۰ درصد نیروی انسانی بومی استان نیز باید به آن عمل کنند و سرعت بیشتری جهت استخدام این افراد داده شود.

وی تاکید کرد: نظارت مدیران پتروشیمی ها و شرکت های مستقر در استان روی پیمانکاران جدی گرفته شود و گزارش تخلفات پیمانکاران نیز به دادگستری انعکاس یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha