انتقال ۱۲۵ شهید فقط به یک بیمارستان غزه/ تداوم بمباران و تخریب خانه مقام ارشد حماس + فیلم

تهران- ایرنا- منابع خبری صبح امروز سه شنبه از تداوم حملات ارتش رژیم صهیونسیتی به مناطق مختلف نوار غزه بعد از بمباران های شبانه این منطقه و انتقام گیری صهیونیست ها از صالح العاروری معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با منفجر کردن خانه اش در کرانه باختری رود اردن خبر دادند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری شهاب، جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه همچنان ادامه دارد و طی بمباران یک منزل در الزوایده واقع در مرکز غزه۱۳ نفر از جمله چند کودک شهید شدند.

در حمله رژیم صهیونیستی به منزلی در منطقه الزیتون در نوار غزه نیز ۷ نفر شهید شدند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنین اطراف بیمارستان اروپایی غزه را هدف قرار دادند.

مدیر بیمارستان النجار در غزه صبح امروز در گفت وگو ب شبکه العربی از انتقال ۱۲۵ شهید و ۵۰ زخمی به این بیمارستان خبر داد.

در پاسخ به این جنایت ها نیز مقاومت فلسطین شهرک های صهیونیست نشین و مواضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را با موشک و راکت هدف قرار دادند و از جمله آژیرهای خطر در شهرک صهیونیست‌نشین «عسقلان » و«نتیف هعساره» در اطراف نوار غزه غزه به صدا درآمد.

نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی همچنین صبح امروز به خانه صالح العاروری معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در روستای «العاروره» در نزدیکی شهر رام الله در کرانه باختری یورش برده و آن را منفجر کردند.

نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از رژیم صهیونیستی به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای تل آویو در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha