۱۰۴ کیلومتر راه روستایی در سفر رییس جمهور به کردستان بهره برداری می شود

سنندج- ایرنا- رییس اداره ساخت و توسعه راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور و هیات دولت به کردستان، ۱۰۴ کیلومتر راه روستایی در استان به بهره برداری می رسد.

حسن شهبازی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از اول سال تا پایان مهرماه، ۱۰۴ کیلومتر راه روستایی در سطح استان احداث شد که در دور دوم سفر رییس جمهور به استان به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: این میزان راه روستایی در قالب ۵۴ پروژه است و ۹۵ روستای بالای ۲۰ خانوار استان را پوشش می‌دهد، ضمن اینکه سه هزار و ۵۰۰ خانوار نیز از راه های احداث شده بهره‌مند می شوند.

رئیس اداره ساخت و توسعه راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان یادآور شد: اعتبار هزینه شده برای این میزان راه روستایی ۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: در مجموع در دولت سیزدهم ۳۳۶ کیلومتر راه روستایی با صرف اعتباری افزون بر۱۱ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار در استان احداث شده است و ۱۳ هزار و ۵۰ خانوار از آن بهره مند شده اند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در دور نخست سفر خود ۱۷ تیرماه سال ۱۴۰۱ به استان کردستان سفر کرد، رییس جمهور قرار است در دور دوم سفرهای استانی روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته یعنی ۱۱ و ۱۲ آبان مهمان مردم کردستان باشد.

رییس جمهور پاییز سال گذشته نیز در سفر دیگری برای افتتاح پروژه انتقال آب سد آزاد به سنندج به این شهر سفر کرده بود و سفر روز پنجشنبه، سومین سفر وی در کمتر از ۱۸ ماه محسوب می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha