۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۳۱
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85276344
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم والیبال نشسته ساحلی بندرانزلی قهرمان کشور شد

رشت - ایرنا - نخستین دوره رقابت‌های والیبال نشسته ساحلی کشور یادواره شهدای نیروی دریایی ارتش، روز سه‌شنبه با قهرمانی تیم بندرانزلی در گیلان پایان یافت.

به گزارش ایرنا، در این دوره از رقابت‌ها ۳۰ تیم والیبال نشسته ساحلی از استان‌های گیلان، زنجان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، مرکزی، همدان، ایلام، گلستان، سیستان و بلوچستان، تهران، خوزستان، اصفهان، سمنان، کرمان و بوشهر حضور داشتند.

در پایان این رقابت‌ها تیم‌های والیبال نشسته ساحلی کردکوی از گلستان و بندرانزلی از گیلان با برتری برابر رقبای خود به دیدار نهایی راه یافتند که در بازی نهایی تیم والیبال نشسته ساحلی بندرانزلی با نتیجه ۲ بر صفر (۲۱ بر ۱۷ و ۲۱ بر ۱۳) حریف خود را شکست داد و به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافت و تیم کردکوی نیز نایب قهرمان شد.

تیم والیبال نشسته ساحلی بندرانزلی در این دیدار با ترکیب حسین مجرد، مهرزاد مهربان و فرهاد شاد و همچنین تیم والیبال نشسته ساحلی کردکوی با ترکیب رضا علی‌مهران، ایمان سلطانی و روح‌الله پاکدل به میدان رفتند.

تقی برناتن به عنوان داور نخست، سعید حیدری به عنوان داور دوم، سارا موسوی و مائده ملکی نیز به عنوان داوران خط نگهدار قضاوت دیدار نهایی نخستین دوره مسابقات والیبال نشسته ساحلی قهرمانی کشور را برعهده داشتند.

نخستین دوره رقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی کشور یادواره شهدای نیروی دریایی ارتش به مدت سه روز در زمین والیبال ساحلی بین‌المللی منطقه آزاد بندرانزلی استان گیلان برگزار شد که در پایان به تیم‌های برتر حکم و تندیس قهرمانی و همچنین جوایز نقدی اهداء شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha