۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۴۰
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85276407
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

موضع راهپیمایی ۱۳ آبان امسال تهاجمی است

اصفهان - ایرنا - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: امسال موضع راهپیمایی ۱۳ آبان برخلاف سال قبل که تدافعی بود، تهاجمی است.

به گزارش ایرنا، علیرضا ناجی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: موضع امسال راهپیمایی ۱۳ آبان با توجه به پیروزی حماس علیه اسراییل، حماسی است و بنای هیچ مرثیه‌ای نداریم ؛ همانطور که فضای حماسی در غزه بر فضای مصیبت غلبه دارد بنا به تاکید رهبر معظم انقلاب باید فضای حماسی در راهپیمایی عظیم امسال پررنگ باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: امسال با توجه به مطالبه بسیاری از مدارس استان برای حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان، تجمع عظیمی ویژه دانش‌آموزان در اصفهان و در میدان امام (ره) برپا می‌شود.

وی همچنین با توجه به مطالبه رهبر معظم انقلاب مبنی بر مردمی کردن مناسبت‌ها، گفت: بر این اساس علاوه بر دانش‌آموزان، دیگر اقشار مردم از جمله کارکنان ادارات، انجمن‌های اسلامی و هیاتهای مذهبی در این همایش عظیم شرکت می‌کنند.

ناجی خاطرنشان کرد: این تجمع با حضور جمعیت ۳۰ هزار نفری دانش‌آموزان ساعت ۹ و با سخنرانی معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی برپا می‌شود.

وی مسیرهای این راهپیمایی را از مبدا میدان امام حسین (ع)، چهارراه شکرکن، خیابان سپه و حافظ به سمت میدان امام (ره) عنوان کرد.

موضع راهپیمایی ۱۳ آبان امسال تهاجمی است

وی به برگزاری پویش «طوفان الاقصی» در قالب اجرای سرود گروهی دانش‌آموزان به همت مرکز آفرینش‌های سپاه اشاره کرد و گفت: این پویش همزمان با اصفهان در دیگر شهرها و روستاهای استان نیز اجرا می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان افزود: همچنین با توجه به اینکه ۲۵ آبان در اصفهان یادآور حماسه‌ها و جریانهای بزرگی است هشتک «۲۵ آبان» نیز در ادامه این راهپیمایی عظیم اجرا می‌شود.

۱۳ آبان در تقویم رسمی ایران به‌عنوان روز دانش آموز و مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha