۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۳۹
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85276573
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پذیرش شرکت‌های دانش‌بنیان در عسلویه آغاز شد

۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۳۹
کد خبر: 85276573
پذیرش شرکت‌های دانش‌بنیان در عسلویه آغاز شد

بوشهر-ایرنا- رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر گفت: پذیرش شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور در مرکز رشد عسلویه این استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، « رحمان دشتی » روز سه‌شنبه در نشست بررسی روند اجرای مصوبات قرارگاه اقتصاد دانش بنیان استان بوشهر با حضور مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و اشتغال استانداری‌ بوشهر اظهار کرد: امید است با بستر مهیا شده شاهد رونق روزافزون فعالیت‌‎های دانش بنیان به عنوان پایتخت انرژی کشور باشیم.

وی بیان کرد: با هدف حمایت از واحدهای دانش بنیان در سال جاری ۲ نشست قرارگاه توسعه اقتصاد دانش بنیان استان بوشهر برگزار شده که ۱۷ مصوبه داشته است.

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر تصریح کرد: زیرسازی معابر پارک علم و فناوری از مهمترین مصوبه‌های قرارگاه بوده و اکنون در حال انجام است.

دشتی ادامه داد: در صورت تامین اعتبار و ایجاد تاسیسات زیربنایی موردنیاز در بوشهر امکان واگذاری زمین به واحدهای فناور استان بوشهر وجود دارد.

دبیر قرارگاه توسعه اقتصاد دانش بنیان استان بوشهر نیز گفت: نشست‌های ستاد اقتصاد دانش‌بنیان استان به صورت هدفمند و در راستای توسعه فعالیت شرکت های دانش‌بنیان و واحدهای فناور برگزار می‎‌شود.

مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و اشتغال استانداری‌ بوشهر گفت: با توجه به پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ در سال جاری و تلاش موفق پارک علم و فناوری در جذب کامل تسهیلات، انتظار می‌رود تا پایان سال شاهد رونمایی از محصولات فناورانه جدید و افزایش اشتغال در شرکت های دانش بنیان باشیم.

ضرغام حیدریه افزود: برنامه ریزی های لازم برای استفاده حداکثری از ظرفیت واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان در استان در حال انجام و با اعطای تسهیلات حمایت خوبی از این شرکت ها انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین سعی بر این است تا از محصولات و خدمات واحدهای فناور و دانش‌بنیان در استان بیشتر استفاده شود.

حیدریه تاکید کرد: دستگاه های اجرایی و سازمان‌های استان بوشهر باید محصولات و خدمات مورد نیاز خود را از طریق شرکت های دانش‌بنیان تامین کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha