۸۵۰ دانشجوی جدید در دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری پذیرش شدند

شهرکرد- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: ۸۵۰ دانشجوی جدید در هشت مقطع و ۴۸ رشته تحصیلی در سال تحصیلی جاری در این دانشگاه جذب شدند.

به گزارش ایرنا، ارسلان خالدی‌فر روز سه‌شنبه با اعلام این خبر افزود: در مجموع تعداد دانشجویان تازه وارد سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته ۱۱ درصد افزایش دارد.

وی ادامه داد: ۶۵۰ نفر از دانشجویان جدید در ترم جاری سرکلاس‌های درس حاضر شدند و مابقی از بهمن‌ماه در دانشگاه مشغول تحصیل می‌شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: امسال با موافقت وزیر بهداشت، رشته‌های جدید کاربردی در جهت گره‌گشایی از مشکلات و پاسخگو به نیاز جامعه در این دانشگاه راه‌اندازی شد.

خالدی‌فر یادآور شد: رشته هوشبری مقطع کارشناسی پیوسته، رشته بهداشت عمومی مقطع کارشناسی ناپیوسته، رشته مهندسی بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کار مقطع کارشناسی پیوسته و رشته فیزیوتراپی مقطع کارشناسی پیوسته از جمله این رشته‌های تازه تاسیس است.

وی همچنین با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی پذیرش دانشجو در رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی افزود: امسال ۱۸۷ دانشجو جدید در رشته پزشکی و ۳۰ دانشجو در رشته دندانپزشکی جذب شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: همچنان پیگیری در خصوص توسعه و افزایش تعداد رشته‌های تحصیلی اثرگذار و پرکاربرد در زندگی امروزه در این دانشگاه ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در سال ۱۳۶۵ تاسیس شد و در حال حاضر ۲۳۲ عضو هیات علمی دارد که شامل پنج استاد، ۳۳ دانشیار، ۱۶۲ استادیار، ۳۱ مربی و یک استادیار پژوهشی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha