۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۵۵
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85276669
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نیکوکاران اصفهانی ۲۲۰ میلیارد ریال به ورزش استان کمک کردند

اصفهان - ایرنا - نیکوکاران اصفهانی در یک روز ۲۲۰ میلیارد ریال به ورزش این خطه و به منظور تکمیل و ساخت چند پروژه ورزشی در استان کمک کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این مبلغ امروز سه‌شنبه در جشنواره خیران ورزشیار استان اصفهان با حضور جمعی از نیکوکاران، پیشکسوتان، هنرمندان و ورزشکاران جمع‌آوری شد.

مبلغ مورد نظر برای تکمیل حدود۲۰ پروژه نیمه تمام و همچنین ساخت چند مکان ورزشی در شهرستان‌های استان بویژه مناطق کم برخوردار هزینه خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان در این جشنواره گفت: در ۱.۵ سال اخیر ۲ هزار میلیارد ریال در ورزش اصفهان جذب اعتبار دولتی شده است که تکمیل شماری از پروژه‌ها را در پی داشت.

جواد محمدی ادامه داد: مجمع خیران ورزشیار استان اصفهان از سال ۹۱ تاکنون در ساخت و تکمیل اماکن ورزشی استان سهیم بوده که بسیاری از آنها نیز مهم و اثربخش است.

وی اضافه کرد: تراکم و استعداد ورزشی در مناطق محروم بیشتر است لذا باید فرصت برای ساکنان این نواحی فراهم تا زمینه رشد و تربیت چهره‌های ورزشی مهیا شود.

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان با بیان‌اینکه سال ۱۴۰۰ حدود ۲۶۰ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در این استان وجود داشت که الان به ۲۰۰ پروژه رسیده است، افزود: آمایش سرزمینی، توزیع عادلانه و فرصت دادن به همه افراد، جزو رویکردهای ماست.

محمدی تصریح کرد: سهم ۱۵ درصدی مدال افتخارآفرینان کشورمان در بازی‌های پاراآسیایی و ۱۱ درصدی بازی‌های آسیایی از آن ورزشکاران استان اصفهان بوده است.

مدیرعامل مجمع خیران ورزش یار اصفهان نیز گفت: تاکنون ۱۲۰ طرح ورزشی با کمک خیران در این استان به اتمام رسیده است،

رسول کُربکندی افزود: مجمع خیران ورزش یار استان اصفهان از سال ۱۳۹۱ تاسیس شد و امیدواریم شمار بیشتری از شهروندان و نیکروکاران نیز با این مجمع آشنا شوند.

به گزارش ایرنا، جشنواره خیران ورزشیار استان اصفهان با شعار «جشنواره عزت و پیشرفت آینده‌ای سالم با همت خیران ورزشیار» امروز در سالن اتاق بازرگانی برگزار شد.

استان اصفهان با جمعیت بیش از پنج میلیون نفر دارای ۲۸ شهرستان، حدود ۳۷۵ هزار ورزشکار سازمان‌ یافته و بالغ‌ بر یک هزار و ٩٠٠ باشگاه ورزشی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha