جنایات رژیم صهیونیستی در غزه عاری از شرافت جنگی است

تهران- ایرنا- رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را عاری از شرافت اسلامی عنوان کرد و گفت: قطع آب، برق و انرژی روی مردم غزه جنایتی عاری شرافت صهیونیست‌ها در قبال مردم مظلوم است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، بابک نگاهداری روز سه شنبه در نشست بررسی جنایت رژیم صهیونیستی در غزه و راهکارهای محکوم کردن این جنایات و حل این مناقشه اظهار داشت: این اتفاقات بر خلاف موازین اخلاقی از سال های بسیار دور آغاز شده و در این سال ها سازمان ملل متحد در حمایت از رژیم صهیونیستی کاری که نباید انجام دهد، مرتکب شد تا بخشی از سرزمین های فلسطین به اشغالگران قدس داده شود و در نهایت به امروز رسیدیم که طوفان الاقصی رخ داد.

وی افزود: بی احترامی هایی که در سال های گذشته توسط رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین شد و هتک حرمت فلسطینیان و شهادت بسیاری از آنها در نوار غزه سرانجام سبب خشم فلسطینیان و طوفان الاقصی شد.

صهیونیست‌ها عاری از شرافت به هر جنایت جنگی دست زدند

وی با بیان اینکه در جنگ طرف متخاصم باید شرف داشته باشد، تصریح کرد: اقدامات جنایت بار رژیم صهیونیستی به نحوی است که در حقیقت شرافت را از دست داده و در ادامه غربی ها هم در برابر کودک کشی و جنایات رژیم صهیونیستی سکوت می کنند که خلاف انسانیت است. چراکه اگر این رژیم بویی از شرافت برده بود، قطعا نباید برق، آب و انرژی را از مردم غزه دریغ و بیمارستان ها را بمباران می کرد.

رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اما همگان دیدند که صهیونیست ها عاری از شرافت، در روزهای گذشته به هر جنایتی دست زدند.

نگاهداری گفت: این خونی که از مردم غزه ریخته می شود باید در نهایت به نابودی این رژیم منتهی شود و امروز در حقیقت غزه، کربلا است و خانه های فلسطینیان به مانند خیمه ها در روز عاشورا به آتش کشیده می شود و به جای ۷۲ تن بیش از ۷ هزار نفر در غزه شهید شدند.

وی با اشاره به انسجامی که علیه جنایات رژیم صهیونیستی در بیشتر کشورهای دنیا شکل گرفته است، یادآور شد: اینکه مردم مسلمان و غیرمسلمان در نقاط مختلف جهان علیه این جنایات متحد شدند در بیداری نسل فعلی بسیار اثرگذار است.

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی یادآورشد: پیگیری نسل کشی باید از طریق حقوقی و دادگاه های بین المللی توسط جمهوری اسلامی ایران و سایر نهادهای بین المللی انجام شود تا ماشین جنگی این رژیم کودک کش را متوقف کند.

نگاهداری درباره اقدامات کاربردی مرکز پژوهش های مجلس در برابر جنایت صهیونیست ها توضیح داد: این مرکز به دنبال آینده نگری در رابطه با فلسطین است و اگر به فروپاشی رژیم صهیونیستی اعتقاد داریم باید اقدامات کاربردی برای رسیدگی به مشکلات مردم فلسطین انجام دهیم. بر همین اساس مرکز پژوهش ها با استفاده از توان علمی خود و سایر نهادهایی که با آنها در ارتباط است رسیدگی به جنایت جنگی این رژیم را پیگیری می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha