یک سوم دانش‌آموزان استان یزد عضو بسیج هستند

یزد- ایرنا- مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه الغدیر یزد گفت: تاکنون ۹۳ هزار نفر (یک سوم) دانش آموزان این استان در تمام مقاطع تحصیلی شهری و روستایی در بسیج دانش آموزی جذب و سازماندهی شدند.

حجت‌الاسلام " حمید قطبی " روز سه‌شنبه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی ( هشت تا ۱۳ آبان ) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دانش آموزان بر اساس یک برنامه مشخص برای تحقق ماموریت‌های مختلف بسیج با همکاری مربیان و فرهنگیان داوطلبانه فعالیت دارند.

وی در ادامه به اهم برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلف اعضای تشکل بسیج دانش آموزی در مدارس استان اشاره کرد و ادامه داد: محور برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی، آشنایی دانش آموزان با دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی، جهاد تبیین، بصیرت افزایی و همبستگی با مردم فلسطین و غزه است.

این مسئول با تبریک هفته بسیج دانش آموزی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز به خصوص شهید محمد حسین فهمیده ادامه داد: اهم برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی در استان شامل اعزام ۱۰ دستگاه اتوبوس به راهیان نور و راهیان پیشرفت، دیدار ۱۰ نفر از دانش آموز نخبه با مقام معظم رهبری و همچنین زنگ استکبار ستیزی در تمام مدارس استان است.

قطبی بیان کرد: رونمایی از سرود غزه تهیه شده توسط سازمان بسیج دانش آموزی، اجرای نهضت نهج‌البلاغه خوانی در بین دانش آموزان، اجرای پویش‌های فضای مجازی در شبکه شاد مثل فریاد عروسک‌ها و حقوق منهای بشر آمریکایی و همچنین همایش دوچرخه سواری برادران و کوهنوردی به نام قله‌ها از آن ماست انجام می‌شود.

وی گفت: ایجاد غرفه عکس جنایات رژیم صهیونیستی در روز ۱۳ آبان، پخش فیلم‌های بچه زرنگ و مصلحت و شماره ۱۰ در مدارس مختلف و افتتاح دفتر بسیج دانش آموزی در مدارس غیرانتفاعی نیز پیش بینی شده است.

استان یزد ۲۸۰ هزار دانش‌آموز دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha