به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، علی استاد هاشمی رئیس کل بیمه مرکزی در نشست هم اندیشی معاونین، مدیران و روسای شعب بیمه ملت با تاکید بر این شعر معروف «عبادت به جز خدمت خلق نیست»، خاطرنشان کرد: در صنعت بیمه هر محصولی که طراحی میشود، باید به بهترین شکل به عنوان یک خدمت به مردم معرفی شود و افزایش ضریب نفوذ نیز با فروش خوب محقق خواهد شد و همه اینها خدمت رسانی درست و مطلوب را میطلبد.
وی با بیان این نکته که اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت بیمه ملت از افرادی متخصص و کارا تشکیل شدهاند، افزود: امیدواریم سهامداران این شرکت قدردان تلاشهای تمام مدیران، کارکنان و شبکه فروش این شرکت باشند که توانستهاند، شرکت را در جایگاه مناسبی قرار داده و در این موقعیت مطلوب حفظ کنند.
رئیس کل بیمه مرکزی در این نشست بر تقویت تعامل بین نهاد ناظر و شرکتهای بیمه تاکید کرد و گفت: توجه به این موارد در کنار تسهیلگری در مقررات و اصلاح آییننامهها، به ارتقای سطح کیفیت خدمات صنعت بیمه منتهی میشود.
استاد هاشمی با تاکید بر تقویت رویکرد نظارتی پیشگیرانه و خودکنترلی در شرکتهای بیمه، افزایش تعامل نهاد ناظر با ارکان صنعت بیمه را از اولویتهای بیمه مرکزی در دوره جدید دانست و گفت: بیمه مرکزی در این راستا، جلسات منظمی با حضور تصمیمسازان نهاد ناظر و مدیران ارشد صنعت بیمه برگزار نموده و در صدد است با ایجاد هم افزایی روند اصلاحات در صنعت بیمه را تسهیل کند.
رییس کل بیمه مرکزی گفت: حفظ ثبات مدیریتی و تعامل سازنده مدیران شرکتهای بیمه با ذینفعان نقش موثری در رسیدن به هدفگذاریهای صنعت بیمه دارد.
وی در پایان تاکید کرد: در بیستمین سالگرد تاسیس شرکت بیمه ملت، با همت همه کارکنان پرتلاش و اعضای هیات مدیره متخصص و مدیرعامل دلسوز و متعهد، نمره ۲۰ را در صنعت بیمه خواهد گرفت.
نظر شما