استقبال از ورزشکاران افتخار آفرین فارس در بازیهای پاراآسیایی هانگژو

شیراز-ایرنا- سید علی اصغر جوانمردی ، علی اکبر غریب شاهی و علی رضا زارع ورزشکاران  طلایی فارس در  چهارمین  دوره بازی های پاراآسیایی هانگژو با استقبال مسئولان و علاقه مندان به ورزش وارد شیراز شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در آیینی که به همین منظور شامگاه سه شنبه در فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز و با حضور رحیم خداجو معاون توسعه ورزش و جوانان فارس، سید کمال پاک فطرت مسئول ورزش و جوانان شیراز و شماری از روسای هیات ورزشی و خانواده ورزشکاران برگزار شد از این افتخار آفرینان با اهدا حلقه های گل قدردانی شد.

سید علی اصغر جوانمردی در این بازی ها در پرتاب وزنه مدال طلا را بر گردن آویخت، علی اکبر غریب شاهی دیگر ورزشکار فارس دروزنه ‌برداری نشان طلا گرفت. علیرضا زارع هم از این استان در ماده دو ۲۰۰ و ۱۰۰ متر ۲ نشان طلا را برای کشورمان به ارمغان آورد و طلایی ترین ورزشکار فارس در این بازی ها بود.

استقبال از ورزشکاران افتخار آفرین فارس در بازیهای پاراآسیایی هانگژو
ورزشکاران طلایی فارس

اسامی ورزشکاران شرکت کننده از فارس در هانگژو

امیدظریف صنایعی ،مهدی مرادی گوچی، مهدی اولاد، فاطمه امیرزادگان، سید علی اصغر جوانمردی، رضا حاتمی، علیرضا زارع در رشته دو و میدانی، فاطمه قائدی ( گلبال)‌ احمدرضا شاه حسینی، علیرضا بخت، مرتضی کریمی ،سید سعید موسوی و علیرضا ایزدی در فوتبال پنج نفره، محمد دلیر در دوچرخه سواری، ساره جوانمردی در تیراندازی و ‌ علی اصغرغریب شاهی در وزنه برداری ‌ ورزشکاران شر کت کننده از استان فارس در بازیهای پا را آسیایی هانگژو،بودند.

ورزشکاران شر کت کننده از فارس در این بازیها ۶ مدال طلا، پنج نقره و ۲ برنز کسب کردند.

همچنین میثم شجاعیان به عنوان مربی فوتبال،‌ و فاطمه برمشوری هم به عنوان مربی دو و میدانی از استان فارس در این رقابت ها شرکت داشتند.

فرزندان ایران نایب قهرمان شدند

به گزارش ایرنا کاروان شرکت کننده از کشورمان با نام فرزندان ایران در این بازیها ۴۴ طلا ، ۴۶ نقره و ۳۱ برنز کسب کردند و برای نخستین بار به مقام نایب قهرمانی دست یافتند، چین با ۲۱۴ طلا، ۱۶۷ نقره و ۱۴۰ برنز اول شد و ژاپن هم با ۴۲ طلا، ۴۹ نقره و ۵۹ برنز عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha