انسجام نخبگانی ضرورتی برای توسعه سیستان و بلوچستان است

زاهدان - ایرنا - معاون سیاسی، اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه سراسر این استان به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده که این امر نشان از نگاه ویژه دولت به این خطه دارد، گفت: انسجام نخبگانی یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که این استان برای پیشرفت بدان نیاز دارد.

به گزارش ایرنا، رضا شریفی سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان زاهدان اظهار کرد: همگان وظیفه دارند با هم افزایی هرچه بیشتر زمینه پیشرفت منطقه را فراهم کنند.

وی با تاکید بر اهمیت انسجام نخبگانی بیان کرد: باید پشتیبان هم باشیم و با هم افزایی، انسجام و همدلی کارها را به پیش ببریم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تحولاتی که در پست های مدیریتی استان صورت گرفته منجر به کنشگری‌های اجتماعی مطلوبی در استان شده است.

وی افزود: یکی از اهداف دشمنان ایجاد فضای دو قطبی در جامعه است که از همان دهه ۸۰ درصدد حاکم کردن این فضا بر جامعه بوده اند اما خوشبختانه با هوشیاری مردم بصیر همواره با شکست مواجه شده اند.

وی تصریح کرد: حال استان سیستان و بلوچستان رو به بهبود است اما تا مطلوبیت کامل فاصله دارد و باید بیشتر از همیشه تلاش کنیم.

شریفی گفت: پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با مردم استان و راهبردهای ایشان کارگروه‌های مختلفی شکل گرفته تا وضعیت موجود را آسیب شناسی کنیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باید چهره استان تغییر کند لذا باید واژه محرومیت را از این منطقه بزداییم و برای امور زمانبندی تعیین کنیم.

وی در ادامه با محکومیت جنایات رژیم جعلی اسرائیل و همدردی با مردم مظلوم غزه بیان کرد: هزاران شهید فلسطینی برای جهان تکان دهنده است املا به برکت خون این شهدا جهان به حقانیت فلسطین و قساوت رژیم صهیونسیتی پی برد.

شریفی تصریح کرد: طوفان الاقصی همچنان ادامه دارد و اسرائیل قطعا ۲۵ سال آینده خود را نخواهد دید.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: مردمان این استان؛ فلسطین و جبهه مقاومت را از صمیم قلب دوست دارند و به همان نسبت از اسرائیل بیزارند که این موضوع را در کنشگری‌های اخیر خود نسبت به مساله فلسطین نشان دادند.

به گزارش ایرنا، در پایان این مراسم از زحمات ابوذر مهدی نخعی تجلیل و علیرضا شهرکی بعنوان سرپرست فرمانداری زاهدان معرفی شد.

فرماندار شهرستان های خاش و سراوان و مدیر کل ستاد بحران استانداری سیستان و بلوچستان از جمله برخی سوابق شهرکی فرماندار جدید زاهدان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha