پیروز نهایی جنگ افروزی اسرائیل، مردم غزه هستند

زنجان- ایرنا- نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: پیروز نهایی جنگ افروزی اسرائیل مردم غزه هستند که در برابر حملات و بمباران‌های رژیم غاصب ایستادگی و مقاومت کرده‌اند.

مصطفی طاهری روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه غزه جزو پرتراکم‌ترین مناطق جهان است،‌ تصریح کرد: اتفاقات اخیر به دلیل اینکه فلسطینی‌ها در ۲۲ شهرک اسرائیل اسیر گرفتند؛ زبانزد شد که البته این امر نشانگر اشرافیت اطلاعاتی بالای نیروهای مقاومت است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همین اشراف اطلاعاتی موجب موفقیت حماس شد، اضافه کرد: البته نکته مهم این است که خطوط دفاعی اسرائیل بعد از این نفوذ ارزش خود را از دست داد.

وی گفت: در بمباران‌های اخیر اسرائیل به تاسیسات و زندگی روزمره مردم آسیب وارد شد که هیچ دستاوردی برای رژیم صهیونیستی ندارد.

طاهری با اشاره به شرایط بد اسرائیل در گردهمایی بین المجالس که با حضور ۱۸۰ کشور جهان برگزار شد، اضافه کرد: در این جلسه، کشورهای حامی این رژیم هیچ کاری نتوانستند انجام دهند و طرح‌های مد نظر آنها در مورد این وقایع پیش نرفت در حالی که قبلا اوضاع برعکس بود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر فضای سنگینی علیه این رژیم در سطح جهان به وجود آمده است، گفت: در چنین شرایطی وظیفه کشورهای مسلمان حمایت از فلسطین تا پیروزی نهایی است.

طاهری با اشاره به نتایج این جنگ، اضافه کرد: کشورها با فلسطین همراهند، برای مثال قطر تهدید کرده است که اگر جنگ ادامه پیدا کند، گاز را قطع خواهد کرد و این یعنی همراهی با فلسطین بالاست.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشتار فعلی با توجه به شرایط فعلی هیچ آورده‌ای برای رژیم صهیونیستی نخواهد داشت و امیدوارم این وقایع وحدت‌آفرین باشد که نشانه‌های آن در حال عیان شدن است، گفت: نتیجه این جنگ قطعا به نفع مردم فلسطین خواهد بود و اگر این اتفاق رخ دهد؛ قطعا منطقه نیز تحولات عظیمی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: البته در اتفاقات غزه برخلاف موضوعات دیگری که متأسفانه در جنگ رسانه‌ای آن دچار شکست می‌شدیم، توانسته‌ایم عملکرد خوبی داشته باشیم و مظلومیت خون کودکان غزه را نشان بدهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha