مدرس فدراسیون: تیم فوتبال شهید قندی یزد به دنبال ارتقای جایگاه خود در جدول باشد

یزد- ایرنا- مدرس فدراسیون فوتبال گفت: تیم شهید قندی یزد از سه مسابقه فصل جدید لیگ دسته ۲ کشور صاحب ۲ باخت و یک تساوی است و با قرار گرفتن در رده دوازدهم، اصلا جایگاه مناسبی ندارد و باید به دنبال ارتقای خود در جدول باشد.

" جمال دهقانی " روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ادامه داد: تیم شهید قندی در سه مسابقه گذشته خود اصلا خوب بازی نکرده و هم‌اکنون از میان ۱۴ تیم گروه خود در رده دوازدهم قرار دارد و تیم فولاد هرمزگان که حریف امروز نماینده یزد هست در رده نهم جدول قرار دارد.

این کارشناس فوتبال بیان کرد: تیم شهید قندی برای رهایی از انتهای جدول در این بازی خانگی به برد و شکست حریف نیاز دارد، چون مسابقات خانگی در صورت پیروزی حکم ۶ امتیاز را دارد.

دهقانی بیان کرد: کسب امتیازهای لازم به خصوص در نیم فصل لیگ که هنوز تیم‌ها شناخت کافی از هم ندارند خیلی اهمیت دارد که باید قندی‌ها از آن شایسته استفاده کنند.

تیم فولاد هرمزگان را دست کم نگیریم

وی گفت: بازیکنان تیم قندی در مقابل حریف هرمزگانی خود که امسال برای اولین بار به لیگ دسته ۲ فوتبال کشور صعود کرده باید خیلی دقیق و بر اساس شناخت نقاط ضعف حریف اقدام کنند.

مدرس فدراسیون فوتبال بیان کرد: تیم فولاد هرمزگان در مسابقات گذشته خود نشان داده که دارای نفرات خوبی در همه بخش‌های زمین است و قطعا بازیکنان قندی‌ باید مقابل حریف با برنامه اقدام کنند.

دهقانی گفت: برای یزد با این همه شرایط خوب اقتصادی و معدنی و علاقه‌مندان فراوان اصلا قابل پذیرش نیست که جایگاه استان در سطح اول فوتبال کشور مناسب نیست و باید برای ارتقای آن اقدام مناسب به عمل آید.

تیم قندی که تنها نماینده استان یزد در لیگ دسته دوم قهرمانی باشگاه‌های کشور ( جام آزادگان ) است در فصل گذشته و همانند فصل پیش از آن به رغم جذب کادرفنی و بازیکنان مجرب از تیم‌های مختلف کشور در مکان ششم جا خوش کرد و از رسیدن به پلی‌آف باز ماند .

مدرس فدراسیون: تیم فوتبال شهید قندی یزد به دنبال ارتقای جایگاه خود در جدول باشد

تیم شهید قندی در گروه دوم مسابقات لیگ دسته ۲ با تیم‌های شهرداری همدان، فولاد هرمزگان، شهرداری نوشهر، شهید اورکی اسلامشهر (آکادمی کیا)، بعثت کرمانشاه، نیکا پارس چالوس، نود ارومیه، اسپاد الوند تهران، اترک بجنورد، شاهین تابان بوشهر، شناورسازی پی‌پشت قشم، پتروشیمی شازند اراک و کویر مقوا تهران همگروه شد.

همچنین در گروه اول نیز تیم‌های فولاد نوین اهواز، چوکای تالش، سپیدرود رشت، شهدای رزکان البرز (پاس تهران)، پاس همدان، شهرداری ماهشهر، شهرداری بم، آریو اسلامشهر (بهمن تهران)، شهدای بابلسر، نیروی زمینی تهران، شهرداری بندرعباس، آینده سازان اردبیل، کیان سام بابل (شهدای ساری)، سامیت نو تهران (تهران یاسا) حضور دارد.

تیم فوتبال قندی برای حضور در لیگ امسال داود مهابادی را به عنوان سرمربی انتخاب و جمع زیادی از بازیکنان یزدی و اکثرا غیر یزدی را برای تقویت تیم جذب کرد و همچنین از محمود امیری به عنوان مدیر و از حمید آسیابانپور به عنوان مدیرعامل باشگاه استفاده کرد .

سه تیم فوتبال یزد در لیگ کشور

هم‌اکنون تیم‌ فوتبال چادرملو اردکان در لیگ دسته اول، تیم شهید قندی در لیگ دسته دوم و سنگ آهن بافق در لیگ دسته سه کشور به نمایندگی از این استان حضور دارند.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی از استان یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت، ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۲ شهرستان در اختیار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha