۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۹:۵۵
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85277134
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بلندپروازی های تیم فوتبال شمس آذر قزوین ادامه دارد

قزوین - ایرنا - مدیر فنی تیم شمس آذر قزوین و دروازه بان اسبق تیم های ملی و استقلال تهران گفت: بلندپروازی های تیم فوتبال شمس آذر قزوین را با تفکرات فنی و هجومی سرمربی این تیم می توانیم در ادامه رقابت های لیگ برتر کشور را باز هم شاهد باشیم.

مجید رضایی روز چهارشنبه به بهانه دیدار تیم های شمس آذر قزوین و استقلال تهران در هفته نهم لیگ برتر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: تیم شمس آذر طی ۲ هفته گذشته توانست ۲ تیم مطرح کشورمان یعنی تراکتور و فولاد خوزستان را در زمینشان شکست دهد و این مساله بیانگر آن است که امروز این تیم با تفکرات تیمی منسجم و مدرن تر از سایر تیم ها برگرفته از خلاقیت سرمربی خود، یعنی سعید دقیقی به دست آمده است.

وی با اشاره به اینکه تیم قزوینی در ۲ دیدار خانگی خود برابر تیم های هوادار و ذوب آهن به هیچ عنوان مستحق شکست نبود، تاکید کرد: موقعیت های ایجاد شده در برابر این تیم ها بیانگر آن بود که تیم شمس آذر یک بازی پرفشار و روبه جلویی را در این دیدارها داشت که این مساله نیز ناشی از تفکرات سرمربی تیم است که توانسته در اولین حضورش در رقابت های لیگ برتر یک تیم هجومی و تاکتیکی را روانه این دوره از مسابقات کند.

وی ادامه داد: تیم شمس آذر قزوین با تکیه بر جوانان خلاق خود در دیدار فردا /پنجشنبه/ مقابل استقلال تهران به دنبال اولین برد خانگی خود است و از طرف دیگر استقلال نیز در پی حفظ صدرنشینی خود در جدول این رقابت هاست و همین مساله باعث می شود تا فردا شاهد یک دیدار هیجان انگیز از هر دو تیم باشیم.

رضایی در پاسخ به این سووال که چرا تیم شمس آذر نتوانسته در زمین خود به نتایج دلخواه برسد اما در دیدار با دشوارترین تیم های لیگ برتر توانسته به حداکثر امتیاز ممکن دست پیدا کند، گفت: اگر کمی به عقب برگردیم و به رقابت های این تیم در مسابقات لیگ دسته یک نگاه کنیم، می بینیم که شمس آذر با تفکرات هجومی خود توانست تمامی رقبای خود را در خانه با بیش از ۲ گل شکست دهد.

وی ادامه داد: این تیم امسال و در رقابت های لیگ برتر به دلیل آنکه برابر حریفان خود بازی پرفشار و رو به جلویی را که گاهی اوقات با هشت بازیکن در فاز هجومی قرار می گیرد، ارایه می دهد همواره به دنبال خلق موقعیت های گل قرار دارد و همین مساله باعث شده تا گاهی اوقات در دفاع کمی آسیب پذیر نشان دهیم.

مدیر فنی تیم شمس آذر قزوین با اشاره به اینکه این تیم در اوایل دیدارهای خود سه بازیکن اصلی خود در فاز دفاعی، یعنی مهدی محمدی، محسن طرهانی و عرفان قهرمانی را نیز به همراه نداشت، تاکید کرد: خوشبختانه با اضافه شدن سعید کریمی به قلب دفاع و اضافه شدن بازیکنان یاد شده امروز شاهد یک خط دفاعی خوب و منسجم هستیم که توانست در دیدارهای اخیر خود نیز سربلند بیرون بیاید.

وی با اشاره به دروازه بانان تیم شمس آذر قزوین نیز اظهار کرد: تیم ما دارای سه دروازه بان خوب و آینده دار به نام های علیرضا رضایی، علیرضا جعفرپور و سینا سعیدی فر است که متاسفانه برای علیرضا رضایی هنوز نتوانسته ایم کارت بازی بگیریم اما حضور جعفرپور در دیدارهای اخیر باعث شده تا علاوه بر پیروزی مقابل تیم های تراکتور و فولاد، طی ۲ هفته متوالی عنوان دروازه بان برتر لیگ برتری را به خود اختصاص دهد.

دروازه بان سابق تیم های ملی و استقلال تهران به وضعیت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سردارآزادگان قزوین هم پرداخت و افزود: این ورزشگاه اولین تجربه میزبانی از تیم های لیگ برتری را کسب می کند تا جایی که حتی میزبان دیدار تیم های پیکان و پرسپولیس نیز بود، هرچند نواقصی را مثل احداث پارکینگ مناسب در آن شاهد هستیم اما به دلیل داشتن چمن خوب و برخورداری از فضای مناسب برای تماشاگران، برای سال اول ورزشگاه خوبی است اما در ادامه راه مسوولان استانی بایستی اقدامات بهتری را نیز برای آن فراهم کنند.

رضایی با اشاره به حضور پرشور و پرتعداد تماشاگران قزوین برای دیدارهای تیم شمس آذر قزوین، اظهار کرد: قزوین یک شهر تاریخی و دارای تمدنی کهن است که با حضور تیم شمس آذر در رقابت های لیگ برتر که در حال مطرح شدن در حوزه گردشگری نیز هست و از این رو تماشاگران ما می توانند با حضور منظم و رعایت نظم و انضباط خود در ورزشگاه، الگوی خوبی را به سایر تماشاگران لیگ برتری معرفی کنند و در این راه نیز نیازمند قلم رسانه های استان هستیم تا در مطالب خود در این زمینه فرهنگ سازی کنند.

وی ادامه داد: با توجه به تفکرات بزرگی که سعید دقیقی در تیم شمس آذر قزوین در سر دارد، وی همیشه و قبل از هر مسابقه ای روی ذهن بازیکنان خود برای کسب حداکثر امتیازات کار می کند که با وجود دیدار فردا مقابل استقلال تهران که تیمی سخت کوش و جنگنده ای نیز هست، تیم ما برای ادامه سلسله بردهای خود به همراه هوادارانش تنها و تنها به دنبال کسب هر سه امتیاز این دیدار خواهد بود.

تیم شمس آذر قزوین بعدازظهر پنجشنبه /فردا/ و از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان میزبان استقلال تهران خواهد بود.

تیم شمس آذر در حال حاضر و از هفت دیدار خود با هفت امتیاز (با احتساب سه امتیاز منفی در آغاز این رقابت ها) در رده دهم جدول رقابت های لیگ برتر کشور قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha