جهاد تبیین برای آشنایی دانش‌آموزان با دستاوردهای «مجتمع گازی پارس جنوبی»

بوشهر- ایرنا- مدیر پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: اردوی راهیان پیشرفت فرصت مناسبی در راستای تحقق اصل «جهاد تبیین» و آشنایی دانش آموزان و دانشجویان با موفقیت ها و دستاوردهای «مجتمع گازی پارس جنوبی» است.

حسین حمزوی روز چهارشنبه در حاشیه حضور کاروان راهیان پیشرفت دانش‌آموزان مدرسه «حضرت فاطمه (س) » شهرستان جم از پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: تحولات وسیعی برای تولید ۷۵ درصد گاز کشور در این مجتمع گازی رخ داده که نیاز است اقشار مختلف و به خصوص دانش‌آموزان و دانشجویان از آن مطلع شوند.

وی افزود: زمانی که همکاران ما در پالایشگاه اقدام به توصیف نیازهای کشور به گاز، میعانات گازی و محصولات به دست آمده در صنایع پایین دست مرتبط با تولید این گاز می کنند یک خودباوری و عزت نفسی را در شرکت‌کنندگان این اردو مشاهده می‌کنند که قابل وصف نیست.

مدیر پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: دشمننان نظام با استفاده از شبکه‌های وسیع رسانه‌ای به دنبال ایجاد یاس و سرخوردگی در مردم هستند در حالی که دستاوردهای تولیدی در مجتمع گازی پارس جنوبی نشان می دهد که چگونه جمهوری اسلامی در زمان تحریم‌های ظالمانه و متکی بر دانش متخصصان ایرانی توانسته است این حجم از گاز را تولید کند.

حمزوی ادامه داد: این سیر تحولات صنعتی‌شدن کشورمان به خصوص در حوزه نفت و گاز باید در قالب جهاد تبیین به جامعه منعکس شود تا بتوانیم بر راهبرد اساسی دشمن در سیاه‌نمایی و ناامید کردن مردم از نظام غلبه کنیم.

وی یادآور شد: امروز شاهدیم که چگونه رسانه‌های غربی با روایت‌های جعلی و انتشار اخبار دروغ، یک جنگ ترکیبی بر علیه ملت ایران راه‌اندازی کرده اند در حالی که در گوشه های مختلف کشور از جمله جنوب استان بوشهر و مجتمع گازی پارس جنوبی تحولات وسیع اقتصادی در شرایط تحریم رخ داده است.

مدیر پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی عنوان کرد: حضور دانش‌آموزان و دانشجویان در این مجتمع گازی در قالب « اردوی راهیان پیشرفت » می تواند ضمن خودباوری به آنها برای ساخت آینده کشور، بازگوکننده تلاش ها و رشادت‌های فرزندان ایران در یک جهاد اقتصادی برای خودکفایی کشور در عرصه های مختلف باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha