خنثی کردن توطئه‌های دشمنان از مهم‌ترین برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی است

بروجرد - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: بصیرت افزایی به منظورخنثی کردن توطئه ها و تهدیدات سخت افزاری و نرم افزاری دشمنان از مهمترین برنامه‌ها و اهداف بسیج دانش آموزی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نریمان سبحانی نیا روز چهارشنبه در جلسه تشریح برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی در محل آموزش و پرورش بروجرد افزود: امروز چشم طمع دشمنان به آینده سازان ایران اسلامی معطوف شده است.

وی تاکید کرد: بسیج دانش آموزی به دنبال تربیت افرادی انقلابی، پرهیزکار و شجاع است تا برای نوجوانان و جوانان دیگر نقش الگویی داشته باشند.

وی اظهار کرد: شهید محمدحسین فهمیده یکی از افتخارات ارزشمند دوران دفاع مقدس است که هفته بسیج دانش آموزی نیز به یاد همین شهدای بسیجی دانش آموز نامگذاری شده است.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد ادامه داد: در هفته بسیج دانش آموزی بیش از ۵۰ برنامه در شهرستان برگزار می‌شود که از جمله آنها پویش ملی حقوق منهای بشر آمریکا است.

سبحانی نیا یادآور شد: در این پویش دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه از طریق کانال سازمان بسیج دانش آموزی کشور به آدرس @parvareshi۵ فایل کتابچه حقوق منهای بشر آمریکا را دریافت نموده و هردانش آموز یک سوال از ۱۰۰ سوال را انتخاب و با کمک دوستان و والدین و معلمان با ذکر منبع در قالب یک ویدوئو ۲ دقیقه‌ای جواب آن را ارسال می‌نمایند.

وی گفت: اجرای مسابقه ملی دست سازه های استکبار ستیزی، برپایی تجمعات پنج تا ۱۰ هزار نفری با حضور دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه و اجرای سرود از جمله برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی شهرستان است.

وی اجرای برنامه لاله های روشن برگزاری یادواره شهدا در مدرسه، برگزاری نشستهای بصیرتی، استفاده از ظرفیت درس آمادگی دفاعی و حضور هادیان سیاسی، حضور در نماز جمعه و برگزاری پویش جهانی ( فریاد عروسک ها) از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان است.

سبحانی نیا افزود: برگزاری راهپیمایی روز ۱۳ آبان و رویداد ملی چفیه های بهشتی راه اندازی واحد بسیج دانش آموزی در مدارس جدید غیردولتی از برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی بروجرد است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha