امام جمعه شهرکرد: مهمترین وظیفه مسوولان امیدآفرینی است

شهرکرد - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت:از رویکردهای مهم دشمن در این بازه زمانی، کاهش حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات با ترویج ناامیدی و یاس نسبت به عملکرد نظام است به همین دلیل مهمترین وظیفه مسوولان در این شرایط مهم امید آفرینی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام روز چهارشنبه در نشست اعضا شورای اداری چهارمحال و بختیاری در دفتر نماینده ولی فقیه در استان امیدآفرینی و نگه‌داشتن مردم در صحنه را مهمترین وظیفه اجتماعی و سیاسی همه مسوولان عنوان کرد و گفت: این حضور و فعالیت مدیران است که منجر به امید بخشی در جامعه می‌شود و همچنین انتخابات را در حد و جایگاه خود نگه می‌دارد.

ارتقای ارتباط مردم و مسوولان در میز خدمت

وی با اشاره به ارتباط مردم و مسوولان در قالب برگزاری میزهای خدمت در جایگاه نماز جمعه افزود: هر چقدر ارتباط مردم و مسوولان بیشتر و نگاه آن‌ها به مسوولان تقویت شود، مصونیت نظام جمهوری اسلامی ارتقا می‌یابد.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه امروز برگزاری میز خدمت در چهارمحال و بختیاری به یک فرهنگ تبدیل شده است، اضافه کرد: تقویت ارتباط مردم با مسوولان و پاسخگویی به مطالبات مردم، موجب امید افزایی و امید آفرینی در جامعه می‌شود.

وی با اشاره به حضور ۲۰ دستگاه اجرایی طی ۱۳ هفته، هشت دستگاه طی ۱۲ هفته و ۶ دستگاه طی ۱۱ هفته میز خدمت تاکید کرد: همه ما مدیون انقلاب اسلامی، شهدا، امام و مردم هستیم و باید نسبت به آنان ادای وظیفه کنیم.

امام جمعه شهرکرد گفت: ملت ایران با وجود همه مشکلات و تنگناها در مقابل توطئه‌های دشمن هوشمندانه ایستانده‌اند و این ملت شجاع و بصیر شایسته خدمت هستند.

نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است

نکونام با اشاره به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی اضافه کرد: رژیم کودک‌کش اسراییل امروز با جنایت‌های وحشیانه خود و به دور از ارزش‌های انسانی، بزرگترین جنایت‌ها را در حق مردم مظلوم فلسطین انجام می‌دهد.

وی یادآور شد: تنها خواسته مردم مظلوم فلسطین ماندن در سرزمین مادری است که این‌گونه مورد حمله ناجوانمردانه این رژیم کودک‌کش قرار گرفته‌اند.

امام جمعه شهرکرد گفت: ملت مظلوم فلسطین مردمی هستند که پای حق خود ایستاده‌اند و جهان اسلام نیز مقتدرانه از آن‌ها پشتیبانی می‌کند.

برخورداری ۹۷درصدی شهرها و روستاهای استان از نعمت گاز در چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ۹۷ درصد مردم این استان از نعمت گاز برخوردار هستند، گفت: ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۲.۳ درصد جمعیت روستایی این استان از نعمت گاز برخوردارند.

جهانبخش سلیمیان تعداد مشترکان گاز چهارمحال و بختیاری را ۳۶۲ هزار مشترک اعلام کرد، گفت: از این تعداد ۳۵۰ هزار مشترک خانگی و ما بقی در بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی و سایر بخش‌های دیگر هستند.

وی ادامه داد: در زمان حاضر از ۶۳۵ روستای دارای شرایط گازرسانی در استان چهارمحال و بختیاری ۵۵۰ روستا از نعمت گاز برخوردار هستند و همچنین گازرسانی به ۴۴ روستای دیگر نیز در دست انجام است.

سلیمیان با اشاره به گازرسانی به تمامی شهرک‌های صنعتی و صنایع انرژی‌بر چهارمحال و بختیاری گازرسانی شده است، افزود: در بخش کشاورزی نیز در زمان حاضر ۹۶ تا ۹۷ درصد گلخانه‌های فعال استان از نعمت گاز برخوردار هستند و مابقی نیز در دست انجام است که تلاش می‌شود با همت فرمانداران مشکلات آن‌ها برطرف شود.

وی اضافه کرد: در راستای حفاظت از محیط زیست و بهینه‌سازی مصرف سوخت در مدت ۲ سال گذشته برای ۱۳۵ موتورخانه در استان ارتقای بهره‌وری انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه میزان مصرف گاز در سال ۹۸ معال یک میلیارد و ۶۲۷ میلیون مترمکعب و امروز این میزان به ۲ میلیون و ۵۱۶ مترمکعب ارتقا یافته است گفت: میزان مصرف گاز در بخش خانگی از ۸۷۰ میلیون مترمکعب در سال به ۹۰۰ میلیون متر رسیده است.

وی اضافه کرد: همچنین از ۳۵۰ هزار مشترک خانگی استان ۳۲ هزار و ۷۰۰ مشترک تحت پوشش نهادهای حمایتی چون کمیته امداد و بهزیستی قرار دارند که هزینه گاز مصرفی این خانوارها رایگان است.

به گزارش ایرنا، در این نشست از مدیران دستگاه‌های اجرایی که اقدام به برگزاری میز خدمت کرده بودند، تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha