۱۱ آبان ۱۴۰۲، ۸:۲۹
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85277292
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در ۵۴ شهر گیلان برنامه‌ریزی شد

رشت - ایرنا - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تشریح جزئیات راهپیمایی ۱۳ آبان در این استان گفت: راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در ۵۴ شهر گیلان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مجتبی اشجری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان علاوه بر شهرهای گیلان در دهستان‌های دارای ظرفیت استان نیز برگزار می شود.

وی با تشریح راهپیمایی سیزدهم آبان روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در رشت مرکز گیلان اضافه کرد: این راهپیمایی در این شهر در ۲ مسیر «سپاه پاسداران، میدان پاسداران، میدان فرهنگ و پیاده‌راه فرهنگی شهدای ذهاب در شهرداری» و «ورزشگاه شهید عضدی، بلوار نامجو، خیابان پرستار، میدان فرهنگ و پیاده‌راه فرهنگی شهدای ذهاب» برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه برای برگزاری هرچه باشکوهتر راهپیمایی ۱۳ آبان برنامه‌های مختلفی برنامه‌ریزی شده‌است، تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌ها، دکتر حشمت‌الله قنبری استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام سخنران مراسم این روز در شهر رشت است.

وی بیان کرد: تولید فیلم کوتاه، کلیپ، نماهنگ، پوستر، عکس‌نوشته، موشن‌گرافی، پادکست، راه‌اندازی کمپین‌های مجازی با هشتگ‌های ضداستکباری، برگزاری نمایشگاه‌ها، جشنواره‌ها و مسابقه‌های فرهنگی و هنری، برنامه‌های ویژه برای کودکان و نوجوانان در قالب قصه‌گویی و نقالی در حاشیه راهپیمایی برگزار می شود.

وی، مسابقه نقاشی، اجرای نقاشی دیواری، نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های بصیرت‌افزایی، نواختن زنگ استکبار ستیزی را از دیگر برنامه‌های ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان در گیلان عنوان کرد.

مراکز ۳۱ گانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با برگزاری ویژه برنامه‌های مختلف به استقبال ۱۳ آبان روز دانش آموز رفتند.

بیشتر بخوانید:

مراکز ۳۱ گانه کانون پرورش فکری گیلان به استقبال روز دانش‌آموز رفتند

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha