۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۰۰
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85277450
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسابقات وزنه‌برداری لیگ برتر جوانان و بزرگسالان کشور در رشت آغاز شد

رشت - ایرنا - هفته نخست رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی لیگ برتر جوانان و بزرگسالان باشگاه‌های کشور امروز (چهارشنبه) در رشت آغاز شد.

به گزارش ایرنا، در این دوره از رقابت‌ها۷۰ وزنه بردار حضور دارند که در ۱۰ وزن در سالن وزنه‌برداری جهان پهلوان محمود نامجو مجموعه ورزشی یادگار امام رشت با هم به رقابت می پردازند.

در این رقابت‌ها در رده سنی جوانان لیگ وزنه برداری باشگاه‌های کشور تیم‌های ملی حفاری اهواز، مناطق نفت خیز جنوب، عقاب نیروی هوایی، نیروی زمینی و مقاومت گیلان حضور دارند.

در رده سنی بزرگسالان نیز تیم‌های وزنه برداری ذوب آهن اصفهان، ملی حفاری اهواز، مناطق نفت خیز جنوب، نیروی زمینی، عقاب نیروی هوایی و رعد پدافند بوشهر حضور یافتند.

در رقابت‌های انجام شده از روز نخست ابتدا وزنه برداران دسته ۵۵ کیلوگرم به مصاف هم رفتند که در نهایت پیمان دهقانی از تیم ذوب آهن اصفهان در مجموع با ثبت رکورد ۲۱۷ کیلوگرم مقام قهرمانی را کسب کرد.

همچنین محمد چاپاش از تیم مناطق نفت خیز جنوب در مجموع حرکات یک ضرب و دوضرب با ثبت رکورد ۲۱۶ کیلوگرم مقام نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد و محمدرضا غالبی از تیم ملی حفاری اهواز در مجموع با ثبت رکورد ۲۱۵ کیلوگرم در مکان سوم دسته ۵۵ کیلوگرم این مسابقات قرار گرفت.

هفته نخست رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی لیگ برتر جوانان و بزرگسالان باشگاههای کشور به مدت سه روز در سالن وزنه برداری جهان پهلوان محمود نامجو مجموعه ورزشی یادگار امام رشت ادامه می یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha