باید در هیات‌های مذهبی نیروهای انقلابی کارآمد تربیت شوند

آستارا - ایرنا - فرماندار شهرستان آستارا گفت: باید در هیات‌های مذهبی نیروهای انقلابی کارآمد تربیت شود تا در آینده در حوزه های مختلف از جمله اجرایی مدیرانی توانمند و کارآمد داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضاشهاب زاده روز چهارشنبه در نشست بررسی نقش هیات‌های مذهبی در تعالی خانواده به عنوان عامل موثر در پدافند غیرعامل اظهار کرد: باید بدانیم که هرگونه عملیاتی بدون سلاح در برابر دشمن قدرت مقابله و بازدارندگی ایجاد کند، پدافند غیر عامل است.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به لحاظ نظامی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و این خود در برابر دشمنان بازدارندگی ایجاد می‌کند.

فرماندار آستارا عنوان کرد: پدافند غیرعامل با مسائل فرهنگی و مذهبی ما سنخیت‌ و هماهنگی بسیاری دارد و هرگونه اقدامی که در راستای جلوگیری از خسارت باشد چه در زمینه های فرهنگی، مذهبی یا سیاسی و نظامی می‌تواند کار پدافند غیر عامل باشد.

وی تاکید کرد: شما مسئولان و دست‌اندرکاران امور فرهنگی با فرهنگ‌سازی صحیح در بین جوانان و نوجوانان شهرستان و هیات‌های مذهبی می توانید کارهای بزرگی در این حوزه انجام دهید.

شهاب زاده به نمونه بارز پرورش و تربیت نیروی کارآمد از بین جوانان اشاره کرد و از سردار شهید حق بین نام برد و خاطرنشان کرد: این شهید گرانقدر از فرماندهان تیپ حضرت زینب(س) در سوریه بود که با ظرفیت ها و توانمندی های گسترده ای که داشت کارهای بزرگی انجام داد و بارها سردار سلیمانی عنوان کرد که «من به او افتخار می کنم».

وی عنوان کرد: این شهید بزرگ نمونه ای از تربیت نیروی خالص، کارآمدو توانمند در گذشته بود.

وی گفت: در کار پدافند غیرعامل علاوه بر اطلاعات، علم، تجربه و نبوغ باید توکل به خدا را مدنظر قرار داد و اگر این توکل نبود در میدان‌های نبرد حق علیه باطل هم نمی توانستیم به اهداف عالی نظام و اسلام برسیم.

فرماندار آستارا بیان داشت: هیات های مذهبی جایگاه مهمی در جامعه اسلامی دارند و از این پتانسیل باید بهترین بهره را در راستای تقویت و تولید نیروهای انقلابی و جهادی برای انقلاب ببریم تا به موقع جایگزین نیروهای قدیمی و از کارافتاده شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha