۱۰۰ درصد  ورزشکاران اصفهانی حاضر در پاراآسیایی هانگژو  مدال آور شدند +فیلم

اصفهان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان گفت: نزدیک به ۱۰۰ درصد نمایندگان اصفهانی حاضر در بازی‌هایی پاراآسیایی هانگژو موفق به کسب مدال‌های رنگارنگ شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد محمدی روز چهارشنبه در آیین استقبال از مقام آوران اصفهان بازی های پاراآسیایی هانگژو اظهارداشت: همچنین ۱۵ درصد از مدال‌های کاروان ایران را ورزشکاران استان اصفهان کسب کردند.

وی با اشاره به حضور ۵۵ ورزشکار از استان اصفهان در بازی‌ها و پاراآسیایی هانگژو تصریح کرد: ۱۱ درصد از مقام های بدست آمده در بازی‌های آسیایی توسط افتخارآفرینان این استان محقق شد.

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان افزود: قصد داریم در آینده نزدیک مراسم تجلیل از قهرمانان بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی را به همراه خانواده این ورزشکاران و با حضور استاندار اصفهان برگزار کنیم.

محمدی با بیان اینکه ورزش در بعد حرفه ای سختی‌ فراوانی دارد، خاطرنشان کرد: برای مثال وقتی ضربان قلب یک ورزشکار در دقیقه به حدود ۲۰۰ بار برسد نشانگر زحمات و تلاش بسیار است.

وی با اشاره به اینکه مشقت در فعالیت ورزشکار معلول یا همان توان‌یاب از ورزشکاران عادی بیشتر است، گفت: باید هر ۲ دسته از ورزشکاران به صورت عادلانه نگریسته شود.

مدیرکل بهزیستی اصفهان نیز در این آیین اظهارداشت: حمایت از ورزشکاران معلول برای افتخارآفرینی در میدان‌های بین المللی ضروری است و به ویژه برای المپیک پاریس باید از الان از ورزشکاران حمایت کنیم.

ناصر چاووشی اضافه کرد: ورزشکار بودن سخت است و کسی که به تیم ملی راه می یابد، در آوردگاه‌های بین المللی مدال کسب می کند کار سخت تری دارد.

به گزارش ایرنا، آیین استقبال از مقام آوران اصفهان بازی های پاراآسیایی هانگژو روز چهارشنبه با حضور ورزشکاران، خانواده‌ها و مسوولان در گلستان شهدای این شهر برگزار شد.

چهارمین دوره بازی های پاراآسیایی در شهر هانگژو چین برگزار شد و نمایندگان ایران با کسب ۴۴ مدال طلا، ۴۶ مدال نقره و ۴۱ مدال برنز و مجموع ۱۳۱ مدال، بالاتر از ژاپن و کره‌جنوبی در رده دوم قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha