۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۵۲
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85277573
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اهالی دیار قومیت‌ها یکصدا علیه رژیم غاصب

۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۵۲
کد خبر: 85277573
اهالی دیار قومیت‌ها یکصدا علیه رژیم غاصب

بجنورد- ایرنا- مردم خراسان شمالی روز چهارشنبه در اجتماعی با شکوه در میدان شهید بجنورد جنایات رژیم غاصب صهیونیستی علیه مظلومان غزه را محکوم کردند.

به گزارش ایرنا، از همان لحظه که عملیات «طوفان الاقصی» پایه‌های سست رژیم غاصب را به لرزه درآورد، مردم شهرهای مختلف خراسان شمالی با حضور در خیابان ها پیام شادی خود را به جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

اهالی خراسان شمالی با شادی مردم فلسطین خوشحالی کردند و این روزها برای همدردی با آنها از کودکان گرفته تا ورزشی و هنرمند، دامدار و کشاورز همه و همه تجمعات گوناگون برگزار می کنند.

گرچه از همان ابتدا نیز مردم خراسان شمالی با استوری ها و پست هایی در صفحات مجازی همدردی خود را با فلسطینیان گرفتار در آتش جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کردند اما امروز برای حمایت قاطعانه از آرمان های فلسطین در میدان شهید گرد هم آمدند.

میدانی که روزگاری مردم با حضور حماسی در آن همراهی خود را با انقلاب اسلامی اعلام کردند، امروز محلی برای اعلام حمایت از کودکان مظلوم فلسطین شده است.

ساعت ۱۵:۱۵ دقیقه است و همچنان بر تعداد نفرات حاضر در این تجمع خودجوش افزوده می شود تا بار دیگر حماسه ای زیبا برای حمایت از کودکان مظلوم غزه خلق شود.

اهالی دیار قومیت‌ها یکصدا علیه رژیم غاصب

مدیحه سرا مراسم از مردم می خواهد که او را همراهی و یکصدا انزجار خود از همه توطئه گران عالم علیه ارزش های مقدس اسلامی اعلام کنند.

در همان ابتدا فریاد مرگ بر اسرائیل طنین انداز می شود و مردم نفرت خود را از این رژیم غاصب اعلام می کنند.

شهروندان در ادامه نیز با سردادن شعارهایی چون "فلسطین فلسطین حمایتت می کنیم"، "«رژیم صهیونیستی نابود باید گردد» و «یا ایهاالمسلمون اتحدوا اتحدوا» همدردی خود را با مظلومان فلسطینی ثابت می کنند.

وزارت بهداشت فلسطین تا ظهر دیروز (سه شنبه) خبر داده بود که از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) هشت هزار و ۵۲۵ شهروند فلسطینی در نوار غزه در اثر بمباران های وحشیانه و بدون توقف رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند که ۷۰ درصد آنها را زنان، کودکان و افراد سالخورده تشکیل می دهند.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳، عملیات همه جانبه و گسترده با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کردند که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران نظیر نداشته و صهیونیست‌ها را در شوک فرو برده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha