آغاز عملیات راه اندازی مرکز مهارت آموزی مدیریت بحران در تهران

تهران بزرگ - ایرنا - مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران از آغاز عملیات مرکز مهارت آموزی ملی و بین المللی مدیریت بحران خبر داد.

محمد ناظم رضوی عصر چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: پیرو تفاهم نامه میان شرکت توسعه فضاهای فرهنگی و ستاد مرکزی بحران با موضوع بازسازی پایگاه سرخه حصار جهت راه اندازی مرکز مهارت آموزی ملی و بین المللی مدیریت بحران، این شرکت نسبت به بررسی کارهای پیش رو اقدام کرد.

وی افزود: مراحل طراحی این مرکز توسط مهندسین مشاور در حال انجام است همچنین در مراحل بعد در محوطه شرقی اقدام به تخریب لوله های بتنی غیر قابل استفاده و بارگیری و حمل نخاله های آن انجام و در ادامه نسبت به عملیات دکوپاژ اقدام خواهد شد.

آغاز عملیات راه اندازی مرکز مهارت آموزی مدیریت بحران در تهران

مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران یادآور شد: عملیات مشابه محوطه غربی نیز در اینجا صورت گرفته و این قسمت آماده کار مرحله بعد که طراحی و ساخت سازه های مدنظر کارفرما است.

به گفته رضوی، این طرح در سطح کشور منحصر به فرد بوده و قابلیت آن را دارد که به صورت نمونه در دیگر شهرهای کشور نیز اجرا شود همچنین این طرح مطابق با استانداردهای بین المللی بوده و امید است این قسمت در ایام مبارک دهه فجر افتتاح شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha