۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۰۴
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 85277727
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک واحد تولیدی در گیلان به چرخه تولید بازگشت

۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۰۴
کد خبر: 85277727
یک واحد تولیدی در گیلان به چرخه تولید بازگشت

رشت - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان گیلان از آغاز فعالیت یک واحد تولیدی پنبه الکل در شهر صنعتی رشت به چرخه تولید خبر داد و گفت: این واحد که به دلیل برخی اختلافات مالکیتی برای ادامه فعالیت با مشکل مواجه شده بود با ورود دستگاه قضا دوباره به چرخه تولید برگشت.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل دادگستری استان گیلان، حجت‌الاسلام‌ اسماعیل صادقی نیارکی روز چهارشنبه در بازدید از این شرکت تولیدی اظهار کرد: چرخه تولید در این واحد تولیدی به دلیل برخی اختلافات مالکیتی بین سهامداران طی چند ماه اخیر با مشکل مواجه و با ۱۱۰ کارگر این کارخانه تسویه حساب شده بود که با حمایت و پشتیبانی دستگاه قضایی دوباره تولید را از سر گرفت.

وی خاطر نشان کرد: با ورود دستگاه قضا و برگزاری جلسات مستمر طی پیگیری ها اختلاف بین مالکان سابق و جدید حل و فصل و پرونده های متعدد آن با سازش مختومه شد و از این پس تولید در این کارخانه با ۱۱۰ کارگر ادامه می یابد.

شرکت تولیدی صامت تک خزر معروف به نیوساد واقع در شهر صنعتی رشت از جمله واحدهای تولیدی فعال در کشور است که بیش از ۲۰درصد نیاز پد الکل کشور را تولید می کند و طی دو ماه اخیر در اثر بروز اختلافات بین سهامداران تعطیل شده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha