معاون استاندار: افزایش ۳۷ درصدی نرخ سرویس مدارس در آذربایجان‌غربی منطقی نیست

ارومیه- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: افزایش ۳۷ درصدی نرخ سرویس مدارس در استان منطقی نیست و تمامی افزایش قیمت ها باید بررسی، مصوب و بعد اِعمال شود.

به گزارش ایرنا، جواد کرمی روز چهارشنبه جلسه ستاد تنظیم بازار آذربایجان‌غربی افزود: اطلاع رسانی مطلوبی در زمینه کار و نحوه تعیین نرخ سرویس های مدارس صورت نگرفته است.

وی با انتقاد از اینکه سرویس های مدارس بیش از حد نصاب دانش آموز جابجا می‌کنند، اضافه کرد: تشدید نظارت بر این موضوع در راستای تامین امنیت سفرهای درون شهری به ویژه برای دانش آموزان از اساسی ترین موضوعات است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: خودروهای سواری که سرویس مدارس هستند، باید قانون جابجایی چهار مسافر را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه در مدیریت برنامه سرویس مدارس استان ضعف داریم و نارضایتی‌هایی در این زمینه وجود دارد، اظهار کرد: اطلاع‌رسانی در زمینه نرخ ها و قوانین توسط کارگروه ماده ۱۸ ضروری است.

کرمی بررسی بیشتر نحوه نرخ گذاری سرویس های مدارس را مورد تاکید قرار داد و گفت: نام دستگاهی که مسوول این امر است باید به صورت شفاف به مردم اطلاع رسانی شود.

به گزارش ایرنا نرخ کرایه جهت ناوگان حمل و نقل عمومی شهر را شورای شهر تعیین می‌کند؛ سالانه از ۷۰۰ هزار دانش آموز استان پنج تا ۱۰ درصد از سرویس مدارس استفاده می‌کنند.

بررسی وضعیت شکر موجود در بازار استان و نرخ عرضه آن و نرخ تفاله در کارخانه ها و مشوقات ارائه شده به کشاورزان چغندر کار نیز در این جلسه بررسی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha