نماینده مجلس: ۱۵ هزار میلیارد ریال برای آزادراه لردگان به خوزستان اختصاص یافت

شهرکرد - ایرنا - نماینده مردم شهرستان‌های لردگان، فلارد و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت مساله حمل و نقل جاده‌ای و راه‌های ارتباطی گفت: از سر جمع اعتبارات تهاتر نفت، اعتبارات سفر رییس‌جمهور و ماده ۵۶ معادل ۱۵ هزار میلیارد ریال برای آزادراه لردگان به استان خوزستان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین بامیری روز چهارشنبه در نشست اعضا شورای اداری چهارمحال و بختیاری افزود: تخصیص ۸۰۰ میلیارد ریال از سرجمع اعتبارات محرومیت‌زدایی به شهرستان خانمیرزا، اختصاص چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات جهاد آب‌رسانی برای انتقال آب آتشگاه با رویکرد آبرسانی به ۵۳ روستای بخش رودشت از شهرستان لردگان از جمله این خدمات است.

بامیری اختصاص یک‌هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیمارستان شهر لردگان با وجود تمام کمبودها و کاستی‌های فراوان را از دیگر گام‌های مهم برداشته شده در این حوزه انتخابیه عنوان کرد.

وی اضافه کرد: اگر قرار است شاهد رشد، توسعه و بالندگی باشیم راهی جز تقویت روحیه ایمانی و جهادی خود همانند دوران دفاع مقدس وجود ندارد و گام‌ها، اقدامات و دستاوردهای مهم دولت در راستای خدمات‌رسانی به مردم و امید آفرینی، به صورت شفاف اطلاع‌رسانی شود.

مدیران باید با سیاست‌های دولت همسو باشند

بامیری گفت: هر چند ۹۰ درصد مدیران دستگاه‌های اجرایی همسو با دولت هستند اما برخی دیگر از مدیران هستند که با سیاست‌های عمومی دولت همراه و هم جهت نیستند.

نماینده مردم شهرستان‌های لردگان، فلارد و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح مطالعاتی و احداث ورزشگاه ۱۵ هزار نفری لردگان در بودجه ۱۴۰۱ تهیه و استعلام‌های مربوطه از محیط‌زیست و پدافند غیرعامل نیز گرفته شده است اما اداره ورزش و امور جوانان در این بحث کجاست؟.

وی با تاکید بر اینکه این آهنگ پیگیری قابل قبول نیست، اضافه کرد: سرانه ورزشی در شهرستان‌های لردگان، خانمیرزا و فلارد ۱۵ سانتی‌متر است و اجرای این طرح از جمله الزامات مهمی است که باید به سرانجام برسد.

بامیری گفت: در بحث تامین مسکن کارهای خوبی در مرکز استان انجام شده است اما این سیاست‌ها در شهرستان‌های لردگان، خانمیرزا و فلارد در چه مرحله‌ای قرار دارد؟.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی دانشکده پرستاری در شهرستان لردگان با حضور وزیر بهداشت یادآور شد: مجوز احداث این دانشکده از شورای عالی گسترش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گرفته شد که برای سرعت بخشی این طرح باید مجوز ماده ۲۳ آن نیز گرفته شود.

بامیری در خصوص اهمیت گرفتن مجوز صنایع پایین دست پتروشیمی لردگان گفت: در این ارتباط مجوز پارک کریستال ملامین برای فلارد و پارک اوره برای لردگان گرفته شده است و ۲ سال است که معطل مجوزهای زیست‌محیطی هستند.

بامیری افزود: کارهای خوبی در دولت سیزدهم در حال انجام است اما باید به سرجمع مجموعه اقدامات خود روحیه و رویکرد جهادی افزوده شود.

به گزارش ایرنا، لردگان در ۱۷۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است و محور بروجن - لردگان - خوزستان یکی از مهمترین جاده های ترانزیتی استان است که فلات مرکزی را به جنوب کشور متصل می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha