۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۱۱
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85277885
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازنگری طرح جامع شهر گرمدره کرج تصویب شد

۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۱۱
کد خبر: 85277885
بازنگری طرح جامع شهر گرمدره کرج تصویب شد

کرج - ایرنا- شهردار گرمدره کرج اعلام کرد: بازنگری کلیات طرح جامع این شهر پس از سال ها معطلی روز چهارشنبه در شورای برنامه ریزی استان البرز تصویب شد.

مسعود نجفی به خبرنگار ایرنا گفت : با تصویب این بازنگری، زمینه برای رفع کاستی ها و مشکلات زیر ساختی شهر گرمدره فراهم شده است .

وی ادامه داد: بازنگری کلیات طرح جامع شهر گرمدره از اهم مطالبات چند ساله مردم این شهر بود که با پیگیری های شهرداری و نظر مثبت استاندار البرز مورد تایید قرار گرفت .

نجفی گفت: برای تحقق این امر چندین نشست کارشناسی مشترک با مسوولان و کارشناسان اداره کل راه و شهرسازی استان البرز برگزار شد.

وی همچنین از الحاق بخشی از اراضی دولتی به شهر گرمدره برای رفع مشکلات املاک واقع در حریم راه آهن تهران - تبریز در شورای برنامه ریزی البرز خبر داد.

شهردار گرمدره گفت : بر اساس این مصوبه بخشی از اراضی دولتی برای تعیین و تکلیف ساکنان حریم راه آهن جمهوری اسلامی در کلیات طرح جامع شهرگرمدره به این شهر ملحق شد.

بازنگری طرح جامع شهر گرمدره کرج تصویب شد

بیش از ۱۰۰ خانوار حاشیه راه آهن تهران - تبریز در گرمدره سال های متمادی است که با مشکلات عدیده ای از جمله مزاحمت های تردد قطارها ، عدم ساخت و ساز و محدودیت های دیگر مواجه هستند که بارها از مسوولان کشوری و استانی برای تعیین تکلیف املاک خود استمداد طلبیده اند.

شهر۵۰ هزار نفری گرمدره در پنج کیلومتری جنوب شرقی کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha