۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۰۲
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85277891
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زمینه اشتغال ۳۵ زندانی رای باز در « دیلم » فراهم شد

بوشهر- ایرنا- دادستان دیلم از اشتغال ۳۵ نفر از زندانیان رای باز حوزه قضایی « دیلم » در شرکت‌های صنعتی این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا، « حجت‌الاسلام سید حسام الدین‌حسینی » روز چهارشنبه در نشست با مدیرکل زندان‌های استان بوشهر اظهار کرد: یکی از اولویت‌های دستگاه قضا کاهش جمعیت کیفری و توجه به اشتغال زندانیان و وضعیت معیشت خانواده‌های آنان است.

وی افزود : با توجه به تاکیدات ریاست قوه قضاییه و رئیس کل دادگستری استان مبنی بر رسیدگی و حمایت از خانواده زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان ها، سرکشی از زندان ها و خانواده های زندانیان نیازمند در دستور کار قضات شهرستان دیلم قرار گرفت.

دادستان دیلم تصریح کرد: دیلم یکی از شهرستان‌های میزبان صنعت در استان بوشهر بوده که از ظرفیت مناسبی جهت رونق تولید و ایجاد اشتغال برخوردار است.

حسینی ادامه داد: این امر با پیگیری‌های دادستانی دیلم و حمایت‌های رئیس کل دادگستری استان بوشهر انجام گرفت که با توجه به درخواست دو شرکت مستقر در این شهرستان، ۳۵ نفر در این شرکت ها مشغول به کار شدند.

وی افزود : اشتغال این افراد علاوه بر اینکه نیروی کار شرکت‌های صنعتی در شهرستان تامین می‌کند، مشکل معیشت خانواده زندانیان نیز رفع و از ایجاد آسیب‌های بیشتر برای آنها جلوگیری می‌شود.

دادستان دیلم یادآور شد: از همه شرکت‌های شهرستان دعوت می‌شود در صورت نیاز به تامین نیروی کار، درخواست خود را به این دادستانی اعلام تا با هماهنگی‌های لازم با اداره کل زندان‌های استان شرایط اشتغال زندانیان در خارج از زندان فراهم شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha