بازی مس رفسنجان و فولاد خوزستان رایگان شد

کرمان - ایرنا - باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس رفسنجان اعلام کرد که بازی این تیم و فولاد خوزستان طی جمعه در هفته نهم رقابت های لیگ برتر به صورت رایگان برگزار می‌شود.

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا، روابط عمومی باشگاه مس رفسنجان با عنوان «هدیه مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان به هواداران و مردم خونگرم دیار فاتحان اروند» نوشت: هواداران و همشهریان رفسنجانی می‌توانند بلیت دیدار فوتبال ۲ تیم مس رفسنجان و فولاد خوزستان را با مراجعه به سایت باشگاه مس رفسنجان به نشانی https://www.mesrafsanjan.com یا ورود به سامانه فروش بلیت الکترونیکی به صورت رایگان تهیه کنند.

براساس این گزارش، این بازی در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان برگزار می شود.

پیش از این نیز مدیرعامل باشگاه صنعت مس رفسنجان اعلام کرد: با تلاش‌های مسئولان این باشگاه و تعامل و همکاری خوب مسئولان مربوطه، مجوز ورود بانوان به ورزشگاه تازه تاسیس شماره یک شهدای مس صادر شد.

تیم های فوتبال مس رفسنجان و فولاد خوزستان از ساعت ۱۵ روز جمعه هفته جاری در هفته نهم لیگ برتر در ورزشگاه شماره یک شهدای مس به مصاف یکدیگر می‌روند، در واقع این بازی افتتاحیه این ورزشگاه نیز خواهد بود.

تیم فوتبال مس رفسنجان اکنون با ۱۱ امتیاز در جایگاه هشتم و فولاد خوزستان با پنج امتیاز در رتبه ۱۵ جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha