۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۵۳
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85278019
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایندگان وزرا پاسخگوی مشکلات مردم کردستان

۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۵۳
کد خبر: 85278019
نمایندگان وزرا پاسخگوی مشکلات مردم کردستان

سنندج- ایرنا- در آستانه سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به کردستان، میز خدمت دستگاه‌ها در نقاط مختلف استان با حضور نمایندگان تام‌الاختیار وزرا از صبح امروز چهارشنبه ۱۰ آبان برپا شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، استان کردستان در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ میزبان رییس جمهور و هیات همراه است تا ۱۶ کلان طرح بهره برداری و مردم شاهد ثمرات آن باشند.

یکی از برنامه‌های مهم در این سفر برپایی میز خدمت برای ارتباط چهره به چهره مسوولان دولت و نمایندگان وزرا با مردم است.

هدف از برپایی این میزخدمت‌ها ارتباط مستقیم با مردم و ارتقای کیفی ارائه خدمات است و حضور مسئولان در میز خدمت، فرصتی است که مردم بتوانند مطالبات خود را درخواست و برای رفع نیازهای خود از مسئولان چاره‌جویی کنند.

درباره میز خدمت مسوولان بیشتر بخوانید

برپایی ۳۰ میز ارتباط مردمی

استاندار کردستان به خبرنگار ایرنا گفت: ۳۰ میز ارتباط مردمی در دستگاه های مختلف، با حضور معاونین و نمایندگان تام الاختیار وزرا برپا شده است و از ساعت هشت صبح تا ۱۸ عصر، مشکلات و گره های مردم از امروز تا جمعه در ارتباط با دستگاه ها پیگیری خواهد شد.

اسماعیل زارعی کوشا با بیان اینکه در مجموعه ارتباطات مردمی ارزیابی و آموزش در دستور کار قرار دارد، گفت: در دور اول سفر رئیس جمهور به کردستان، بیش از ۹۳ هزار نامه و درخواست مردمی در سامانه سامد ثبت شد که بخش مربوط به تسهیلات بانکی براساس اعتبار موجود، پرداخت شد.

وی ابراز امیدواری کرد بخش محدود انجام نشده درخواست های دور اول سفر رئیس جمهور در سفر آتی محقق شود و افزود: جزو استان هایی بودیم که ۸۰ درصد درخواست های مالی و تسهیلات دور اول سفر رئیس جمهور محقق شد.

بیش از یک هزار نفر هم در سامانه سامد ویژه سفر رئیس جمهور به استان آماده ثبت درخواست‌ها و مطالبات مردمی هستند.

شروع به‌کار این سامانه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۲۱ شب و ۲۰۰ خط ارتباطی برای این کار فراهم شده است.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در دور نخست سفر خود ۱۷ تیرماه سال ۱۴۰۱ به استان کردستان سفر کرد، رییس جمهور قرار است در دور دوم سفرهای استانی روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته یعنی ۱۱ و ۱۲ آبان مهمان مردم کردستان باشد.

رییس جمهور پاییز سال گذشته نیز در سفر دیگری برای افتتاح پروژه انتقال آب سد آزاد به سنندج به این شهر سفر کرده بود و سفر روز پنجشنبه سومین سفر وی در کمتر از ۱۸ ماه محسوب می شود.

برپایی میزهای خدمت در آستانه سفر رئیس‌جمهور به استان موجب شده تا مردم استان راه ارتباطی مناسبی برای رفع مشکلات و دغدغه‌های خود با مسئولان ارشد کشور داشته باشند و بتوانند از این طریق معضلات معیشت و زندگی خود در بخش‌های مختلف را کاهش دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha