پیروزی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس بر شهرداری ارومیه‌ + فیلم
والیبال شهرداری گنبد - شهرداری ارومیه

گنبدکاووس - ایرنا - تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در هفته سوم مسابقات لیگ برتر والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور موفق شد در خانه با نتیجه سه بر یک تیم شهرداری ارومیه را شکست دهد و به نخستین پیروزی خود در این فصل دست یابد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این بازی که عصر چهارشنبه باحضور تقریبی سه هزار نفر از تماشاگران گنبدی در سالن المپیک این شهر برگزار شد، تیم شهرداری گنبدکاووس موفق شد در گیم‌های اول، دوم و چهارم همنام ارومیه ای خود را شکست و در بازی سوم نیز مغلوب این تیم شود.

بازیکنان شهرداری گنبدکاووس که از حمایت پرشور تماشاگران خود بهره‌مند هستند، موفق شدند گیم اول این بازی را که قضاوت آن برعهده مسعود ذوقی به عنوان داور اول و حامد آقابراری به‌عنوان داور دوم بود با قدرت آغاز و با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ به نفع خود به پایان ببرند.

بازیکنان جوان شهرداری گنبدکاووس اما در دست دوم این دیدار که بازیکنان حریف به خود آمده بودند و بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند در نهایت موفق شدند با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ این حریف را شکست دهند.

کادر فنی و بازیکنان شهرداری ارومیه که همانند همنام گنبدی خود ۲ بازی قبلی در لیگ برتر را شکست خورده بودند، نمی خواستند در این بازی هم طعم باخت را بچشدند.

بازیکنان این تیم در گیم سوم با یک بازی خوب و تاکتیکی موفق شدند تیم شهرداری گنبدکاووس را با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ شکست دهند و به ادامه بازی و بُرد در دست‌های چهارم امیدوار شدند.

در گیم چهارم این بازی اما بازیکنان گنبدی که نمی‌خواسند در نخستین بازی خانگی خود نیز مغلوب شوند، از همان ابتدای دست، چند امتیاز از حریف پیش افتادند و این روند را تا امتیاز ۱۲ بر ۶ به سود خود ادامه دادند.

اگرچه بازیکنان شهرداری ارومیه موفق شدند تاحدودی فاصله امتیازی خود را کاهش دهند اما در نهایت این بازیکنان شهرداری گنبد بودند که موفق شدند این دست را با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ به سود خو به پایان برسانند.

تیم شهرداری گنبدکاووس که این بازی را با نتیجه سه بر یک به سود خود پایان داد و سه امتیاز شیرین به دست آورد، در هفته چهارم این رقابت‌ها باید در اردکان به مصاف تیم چادرملو این شهر برود.

به گزارش ایرنا، تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در ۲ بازی اول خود در لیگ امسال مقابل ایفاسرام اردکان و هورسان رامسر شکست خورده بود.

گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال در بین مردمان این شهرستان علاقمندان زیادی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha