جهاد اسلامی: جنایت دوباره جبالیا با پوشش بین‌المللی و آمریکایی انجام شد

تهران-ایرنا- جنبش جهاد اسلامی فلسطین جنایت دوباره ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه آوارگان جبالیا را محکوم کرد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از خبرگزاری شهاب، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: دومین کشتار دشمن در جبالیا در نوار غزه وحشیانه بود و با پوشش بین‌المللی و آمریکایی انجام شد.

در این بیانیه آمده است: دشمن انتقام خسارات نظامی خود را با حمله به غیرنظامیان و کودکان می‌گیرد و به دنبال نابودی ملت فلسطین است.

این بیانیه پس از آن صادر شد که منابع رسانه‌ای بعد از ظهر امروز از حمله مجدد جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به اردوگاه آوارگان «جبالیا» در شمال نوار غزه خبر دادند.

شبکه الجزیره در این باره اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در جنایتی دیگر یک محله را در منطقه «فالوجا» در اردوگاه جبالیا بمباران کرد.

الجزیره اعلام کرد که این حمله ده‌ها شهید و مجروح برجای گذاشته است.

منابع رسانه‌ای فلسطین نیز اعلام کردند که درپی بمباران فالوجا ده‌ها مجروح که اغلب آنها کودک هستند به بیمارستان اندونزی منتقل شده‌اند.

این دومین حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به اردوگاه جبالیا بود و این رژیم بعد از ظهر سه‌شنبه نیز این اردوگاه را بمباران کرده بود.

وزارت کشور تشکیلات خودگردان فلسطین در غزه شمار اولیه شهدا و زخمی‌های کشتار در اردوگاه جبالیا را ۴۰۰ نفر اعلام و تأکید کرد بیشتر قربانیان این جنایت را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد: رژیم صهیونیستی این منطقه را با ۶ بمب هر کدام به وزن یک تن بمباران کرده است که در نتیجه آن یک محله مسکونی در مرکز اردوگاه جبالیا به طور کامل ویران شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha