۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۲۰:۳۰
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85278086
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی شمس آذر: توقع ما تثبیت در لیگ برتر است

۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۲۰:۳۰
کد خبر: 85278086
سرمربی شمس آذر: توقع ما تثبیت در لیگ برتر است

قزوین - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: توقعات را نباید بالا برد و از آنجایی که تیم ما با سه امتیاز منفی کار خود را در مسابقات آغاز کرده، انتظار ما تثبیت تیم در لیگ برتر است.

به گزارش ایرنا، سعید دقیقی عصر چهارشنبه در نشست خبری قبل از دیدار تیم خود برابر استقلال تهران، تاکید کرد: بازی سختی را با استقلال پیش رو داریم، نتایجی که استقلال در چند هفته اخیر داشته کار را برایمان سخت کرده است.

وی با اشاره به اینکه ما تیمی با افراد شایسته و بازیکنان جویای نام هستیم و با تمامی قدرت برای کسب امتیاز وارد زمین می شویم تا یک بازی هجومی ارایه دهیم، افزود: باید دقت کنیم تا در فاز حمله دچار اشتباه نشویم تا این مساله به نفع بازیکنان استقلال تمام شود، امیدواریم هواداران تیم ما با حضور پررنگ خود و در راستای افزایش دادن انرژی و روحیه به بازیکنان و با دردست داشتن پرچم های سبز، فردا هم در کنار ما باشند.

سرمربی تیم شمس آذر بیان کرد: ما باید فردا ثابت کنیم که میزبان شایسته ای برای تیم مهمان هستیم، هواداران صبرشان را زیاد کنند و با تمامی وجود و انرژی تا پایان بازی تیم خودشان را تشویق کنند.

وی ادامه داد: ما در هر بازی به دنبال تک امتیاز بازی نبوده و نیستیم، تیم ما ضمن ارایه یک بازی باکیفیت تا اینجای کار ثابت کرده در برابر تیم های بزرگ لیگ برتر هم دست و پا بسته عمل نکرده چرا که امروز همه معتقدند شمس آذر در لیگ برتر تیم خوب و با کیفیتی بوده و اگر در دیدارهای خانگی برخی اشتباهات رخ نمی داد و داوران نیز دچار اشتباهات کمتری می شدند، شاید امروز این تیم را در رتبه های بالاتری می دیدیم.

دقیقی تاکید کرد: در بازی گذشته ما و برابر تیم تراکتور سازی که بازی بسیار دشواری هم بود توانستیم پیروز میدان باشیم و بعد از آن برابر فولاد، به عنوان یکی از پولدارترین تیم های حاضر در این دوره از رقابت ها نیز ضمن گل اولی که به ثمر رساندیم، می توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم، اما در مجموع ما این تیم‌ها را شکست دادیم.

سرمربی شمس آذر قزوین با بیان اینکه تیم ما اکنون دارای چهار بازیکن مصدوم است، افزود: مصدومیت محسن طرحانی، مهدی محمدی، محمد پاپی و عرفان قهرمانی در کنار شرایط سخت جدول، فشار میزبانی و تغییرات تاکتیکی ممکن است که هم گل بزنیم و هم گل بخوریم و این شرایط را برای ما دشوار می‌کند.

دقیقی اضافه کرد: چیزی که نام یک‌ تیم را در بازی درخشان می کند، میل خواستن برای پیروزی است، فردا نیز تمام تلاشمان این خواهد بود تا در فاز حمله باشیم، من اعتقاد دارم بازیکن جلو باید خوشبین و بازیکن عقب باید بدبین باشد تا بتوان پیروز میدان شد.

وی در مورد لقب جدید تیم شمس آذر مبنی بر "غول کش"، اظهار کرد: چنین واژه هایی را هیچگاه دوست نداشته و ندارم، چون هر بازی شرایط خودش را دارد، بازیکنان هم نباید وارد چنین کلماتی شوند و به گذشته برگردند، فوتبال یعنی "باید در زمان حال تلاش کرد".

وی یادآور شد: حضور عبدیان و بصیری تهرانی در هیات مدیره تیم ما طی روزهای گذشته می تواند یک نقطه قوت باشد تا با حضور این عزیزان در آینده شاهد ارتقای کیفی و فنی تیم باشیم، امروز نیز استاندار قزوین ضمن حضور در زمین تمرین تیم ما، با دادن روحیه برای بازی فردا، قول هایی را در ارتباط با ادامه بازی های لیگ برتر به بازیکنان تیم داد.

تیم شمس آذر قزوین بعدازظهر پنجشنبه (فردا) از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان میزبان استقلال تهران خواهد بود.

تیم شمس آذر در حال حاضر و از هفت دیدار خود با هفت امتیاز (با احتساب سه امتیاز منفی در آغاز این رقابت ها) در رده دهم جدول رقابت های لیگ برتر کشور قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha