۱۱ آبان ۱۴۰۲، ۷:۰۲
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85278198
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تغییر کاربری غیرمجاز ۱۲۰ قطعه زمین کشاورزی در دزفول قلع و قمع شد

دزفول- ایرنا- مدیر جهاد کشاورزی دزفول گفت: عملیات قلع و قمع تغییر کاربری غیرمجاز ۱۲۰ قطعه زمین کشاورزی به میزان ۱۲ هکتار در دزفول اجرا شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی جهاد کشاورزی دزفول، بهروز قمرزاده روز پنجشنبه افزود: طبق دومین مصوبه کارگروه برخورد سریع و مؤثر با تغییر کاربری‌ها و ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی زراعی و باغ‌ها این قلع و قمع انجام شد.

وی ادامه داد: عملیات قلع و قمع تغییر کاربری غیرمجاز در ۱۲۰ قطعه زمین به میزان ۱۲ هکتار با حضور نمایندگان ادارات مرتبط و احکام صادره از مقامات قضایی مطابق با تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی دزفول بیان کرد: این اقدامات برای حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی در راستای تأمین امنیت غذایی در کشور ضروری بوده و نیازمند عزم ملی، مشارکت مردم و سایر دستگاه‌ها است.

تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی دزفول و تبدیل آنها به باغ ویلا به چالشی اساسی برای بخش کشاورزی این شهرستان تبدیل شده است.

شهرستان دزفول سالانه حدود ۲ و نیم میلیون تن محصول کشاورزی تولید می‌کند که درصورت ادامه تغییر کاربری‌ها میزان تولید محصولات کشاورزی و باغی نیز کاهش می‌یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha