۱۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۲۰
کد خبر: 85278352
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ری: محرومیت‌زدایی اولویت دولت سیزدهم است+فیلم

شهرری - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: امروز محرومیت زدایی و مساوی نمودن امکانات برای مردم در اقصی نقاط کشور و به تبع آن در شهرستان ری و بخشهای تابعه در اولویت اول دولت مردمی آیت الله رییسی قرار دارد.

به گزراش ایرنا، فرماندار ویژه شهرستان ری روز پنجشنبه با سفر به بخش فشافویه در نشست هم اندیشی با امام جمعه و ائمه جماعات این بخش اظهار داشت: سعی نمودم این دیدارها و نشست ها را از دورترین نقاط شهرستان شروع کنم ، پیام این کار توجه ویژه به رفع محرومیت از مناطق دور از مرکز و تخصیص بیشتر اعتبارات و ایجاد پروژه های مختلف در این مناطق است.

وی افزود: بخش فشافویه ظرفیت های بسیار خوبی دارد که باید با برنامه ریزی صحیح و استفاده از نظرات مردم و نخبگان این فرصت ها تبدیل به واقعیت شده و رشد و آبادانی شهر و روستاهای آن شتاب بیشتری بگیرد.

معاون استاندار تهران افزود: به برکت انقلاب اسلامی شهرها و روستاهای ما رشد بسیار خوبی داشته و این پیشرفت ها روزافزون می باش، بطور مثال در پیش از انقلاب بخش فشافویه از محرومیت زیادی رنج می برده که امروز ما شاهد پیشرفت خوب این منطقه هستیم، البته جای کار بسیار است و باید بیش از پیش به این بخش مهم شهرستان ری توجه گردد.

باب الحوائجی ادامه داد: اکنون صنعت وارد بخش فشافویه شده است. وجود صنعت و اشتغال و به تبع آن بهبود وضعیت اقتصادی مردم نشاط اجتماعی و فرهنگی را برای آن منطقه به بار می آورد.

امروز پنجشنبه ۱۱ آبان فرماندار شهرستان ری برای بازدید از شهر حسن آباد فشافوی وارد این شهر شد.


مهدی باب الحوائجی در اولین قدم از بازدید خود از شهر حسن آباد فشافویه به مصلای این شهر رفت و بر مزار شهدای گمنام حاضر شد و با به قرائت فاتحه یاد این گلگون کفنان را گرامی داشت.

مقصد بعدی باب الحوائجی بخشداری شهر فشافویه بود و در نشست بین فرماندار و شورای اداری صورت گرفت مدیران و مسئولان شهر فشافویه به بیان گزارشات اقدام شده و مشکلاتی که در این شهر وجود دارد پرداخته و به سمع فرماندار شهرستان ری رساندند.

فرماندار ویژه شهرستان ری با حضور درمصلای شهرحسن آباد مرکز بخش فشافویه با امامان جمعه و علمای این شهر دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش ایرنا، بخش فشافویه به مرکزیت شهر حسن آباد از توابع شهرستان ری با ۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شهرری و در مسیر جاده قدیم تهران - قم قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha