۱۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۲۰
کد خبرنگار: 3118
کد خبر: 85278378
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روزانه  ساخت یا بهره برداری از سه کلاس درس در استان اصفهان آغاز می شود

اصفهان -ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: به طور متوسط روزانه کار ساخت یا بهره برداری از سه کلاس در این استان آغاز می‌شود که تامین تجهیزات این فضاهای آموزشی مستلزم کمک بیشتر دولت است.

به گزارش ایرنا، محمدرضا ابراهیمی روز پنجشنبه در همایش « نومعلمان تمدن‌ساز استان اصفهان » که در سالن کوثر ارتش اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: این استان سال گذشته برای نومعلمان خود ۱۴ برنامه در قالب کاروان شهرستانی برگزار کرد و امسال به دستور وزیر آموزش و پرورش این برنامه به طور متمرکز برگزار شد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: امسال یک میلیون دانش‌آموز استان اصفهان سال تحصیلی را با ۵۹ هزار معلم آغاز کردند در حالی که ۶۰ هزار معلم بازنشسته شدند.
وی ادامه داد: طرح‌های مهم هنرستان جوار صنعت ازابتکارهای اصفهان در زمینه توسعه آموزش مهارتی است و در این زمینه با ۳۲ هنرستان قرار داد بسته شده است ، همچنین ارتقای سه درصدی پذیرش دانش‌آموز به فنی و حرفه‌ای در شاخص متوازن آموزشی قرار گرفته و از ۳۶ به ۴۲ هزار دانش‌آموز رسیده است.

حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این همایش گفت: انتظار داریم وزیر آموزش و پرورش نسبت تحقق به مطالبات معلمان و نیازهای این وزارتخانه در هیات وزیران تلاش بیشتری کند زیرا نمایندگان مجلس بیش از سایر وزیران، مدافع وزیر آموزش و پرورش هستند.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: لازم است که به تنوع استخدامی در وزارت آموزش و پرورش از قبیل خرید خدمات پایان داده شود و همچنین به وضع معیشتی معلمان، رتبه‌بندی آنان و نیز متناسب سازی حقوق بازنشستگان و خدمتگزاران مدارس رسیدگی شود.

همایش نو معلمان اصفهان با حضور هزار و ۲۰۰ معلم جدید در سالن ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha