محدودیت‌های ترافیکی مراسم ۱۳ آبان در شهر اردبیل اعلام شد

اردبیل - ایرنا - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل از اعمال محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در مسیرهای راهپیمایی شهر اردبیل خبر داد.

سرهنگ سیدحجت فتاحی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی استان برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر راهپیمایی روز ۱۳ آبان محدودیت‌ها و تمهیدات ترافیکی در محل اجرای این آیین در شهر اردبیل اعمال خواهد کرد.

وی از اجرای تمهیدات پلیس در ۲ مرحله خبر داد و گفت: در مرحله اول که از ساعت ۲۴ روز جمعه آغاز می‌شود، توقف هر نوع وسیله نقلیه در حد فاصل میدان شریعتی تا چهارراه امام خمینی ممنوع بوده و در صورت توقف خودرو با استفاده از جرثقیل به مکان ایمنی منتقل خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل اضافه کرد: مرحله دوم هم از ساعت هشت صبح روز شنبه ۱۳ آبان ماه تا اتمام مراسم به مرحله اجرا در خواهد آمد.

فتاحی ادامه داد: بر این اساس تردد هر نوع وسیله نقلیه در حدفاصل ایستگاه سرعین ، تقاطع ۱۵ خرداد ، سه راه‌دانش، به طرف شریعتی و میدان شریعتی به طرف چهارراه امام خمینی ، چهارراه ورزش و خیابان شیخ صفی‌الدین به طرف چهار راه امام خمینی ، چهار راه امام خمینی به طرف بازار و چهار راه پیرعبدالملک ، عالی قاپو و امام حسین (ع) به طرف چهارراه بازار ممنوع بوده و محدویت‌های ترافیکی اعمال خواهد شد.

وی با بیان اینکه اعمال محدودیت‌ها تا پایان مراسم راهپیمایی ادامه خواهد داشت، از شهروندان خواست ضمن همکاری با پلیس راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز و ضرورت از خیابان‌های همجوار به عنوان مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha