۱۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۱۲
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85278514
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دامپزشکی لرستان با کمبود نیروی انسانی مواجه است

۱۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۱۲
کد خبر: 85278514
دامپزشکی لرستان با کمبود نیروی انسانی مواجه است

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل دامپزشکی لرستان گفت: این اداره کل برای انجام اقدامات شایسته به جامعه هدف نیازمند افزایش نیروی انسانی است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دامپزشکی لرستان مصطفی زبردست روز پنجشنبه بیان کرد:حجم عمده‌ای از خدمات را کارکنان دامپزشکی انجام می‌دهند و برخی از خدمات نیز توسط خرید خدمت به همکاران بخش خصوصی واگذار شده است تا کارها سریعتر انجام شود که علاوه بر ایجاد اشتغال، نظارت کامل برعهده دامپزشکی است.

مدیرکل دامپزشکی لرستان بیان کرد: همکاران قسمت های مختلف، حجم عمده‌ای از خدمات را انجام می‌دهند ولی با این اوصاف با کمبود نیرو مواجه هستیم.

زبردست با بیان اینکه لرستان دارای بیش از سه هزار روستا است افزود: بیش از ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار راس دام عشایری در استان وجود دارد که بیشتر اوقات سال در اطراف پلدختر، خوزستان و ایلام هستند و دامپزشکی برای ارائه خدمات و اقدامات لازم نیازمند افزایش نیرو است.

وی گفت: سال گذشته، ۹ پزشک و کارشناس دامپزشکی جذب شد و هم‌اکنون نیز در حال رایزنی هستیم تا همکاران شاغل در بخش دولتی بیش از گذشته به لحاظ تجهیزات تامین شوند و تعداد آنها نیز افزایش یابد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون در تمام بخش‌های استان نمایندگی بخش دولتی دامپزشکی، درمانگاه و داروخانه بخش خصوصی وجود دارد افزود: این امکانات در سپیدشت، زاغه، کاکاوند و شول‌آباد نیز مستقر هستند.

زبردست اضافه کرد: به لحاظ امکانات و خودرو، بیش از ۱۹ خودرو به ناوگان حمل و نقل دامپزشکی استان اضافه شده است و هم‌اکنون از این لحاظ مشکل نداریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha