ترویج فرهنگ مهدویت با مردمی سازی امور پیگیری شود

ساری-ایرنا-سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی مازندران مردمی سازی را اصل ماندگاری امور در جامعه برشمرد و گفت: در همین راستا ترویج و ماندگاری فرهنگ مهدویت در جامعه با سپردن امور آن به مردم محقق و میسر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، قاسم عزیززاده گرجی روز پنجشنبه در همایش تجلیل از فعالان و خادمان مهدویت استان مازندران افزود: همچنین مردمی سازی انجام امور جز سیاست دولت سیزدهم است و انقلاب اسلامی بر پایه حضور مردم شکل گرفت و پایدار ماند.

وی ادامه داد :شاید می بایست یکی از شاخص های ارزیابی مدیران دستگاههای اجرایی را با موضوع ساز ‌کارهای ارائه شده برای حمایت از مجموعه های مردم پایه و واگذاری امور به آنها تلقی کرد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی مازندران اظهارداشت: هرگاه سخن از افضل اعمال یعنی انتظار فرج می شود منظور اعمالی است که در این خصوص انجام می شود.

وی ادامه داد: مولفه های عمل شناخت، گرایشات و اراده است با این توصیف اگر مجموعه ای قصد ترویج فرهنگ مهدوی دارد می بایست بر مبنای این مولفه ها سه کار معرفت افزایی، روانشناختی و تصمیم گیری را انجام دهد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی مازندران خاطرنشان کرد:در ساحت اجتماعی نیز به سه کار معرفت جمعی، بهینه شدن گرایش های جمعی وتصمیمات جمعی باید بهینه شود.

ترویج فرهنگ مهدویت با مردمی سازی امور پیگیری شود

وی گفت: فعالیت های متنوع و زیاد در حوزه مهدویت درمازندران انجام شده است که بخشی از فعالیت ها با جنبه تبلیغی و ترویجی خواهد بود.

به گفته عزیززاده گرجی یکسری از اقدامات در حوزه تبیینی فرهنگ مهدویت می بایست متناسب با ذائقه مردم بویژه نسل امروزی همراه باشد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی مازندران اظهارداشت: حوادث غزه از سویی تابلوی روشن ازاقدامات وحشیانه اسراییل و شرارت کشورهای غربی است ‌واز زاویه دیگر تابلویی درخشان از مظلومیت و مقاومت توام با عزت مردم این دیار نشان می دهد.

وی گفت: ملت غزه با الگو گرفتن از شهدای ایران صحنه های زیبایی از شجاعت عزت و مقاومت را خلق کردند و دنیا را به تحسین و تحیر واداشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha