فیلم| گرمای حضور در سرمای پاییز؛ استقبال سنندجی‌ها از رییس جمهور

سنندج - ایرنا - مردم سنندج و کردستانی‌ها امروز با حضور پرشور و دشمن شکن در استقبال از رئیس جمهور، بار دیگر نشان دادند که حامی دولتمردان و خواهان توسعه و پیشرفت دیارشان هستند.

به گزارش ایرنا، عکاسان و تصویربرداران امروز در میدان آزادی سنندج از همه تجهیزات و امکاناتی که در اختیار داشتند استفاده کردند تا بتوانند به خوبی حماسه حضور بی‌نظیر سنندجی‌ها و کردهای غیور را به تصویر بکشند و به جهانیان نشان دهند مردم این دیار دل در گرو توسعه و پیشرفت دارند و از هر مسئولی که برای بهبود وضعیت کردستان در همه بخش های مختلف تلاش کند حمایت می کنند.

حضور مردم برخلاف تصور و تبلیغ رسانه‌های معاند و پیش‌بینی‌ نادرست عده‌ای به اندازه‌ای پرشور بود که زبان از بیان آن کوتاه است، هرچند در این میان برخی از بدخواهان هم تلاش کردند تا آن را کمرنگ نشان دهند، ولی این بار هم مانند سال‌های گذشته به لطف الهی و با پشتیبانی مردمی محقق نشد.

مردم این دیار از درگیری و جنگ بیزار هستند و با جان و دل از امنیت برقرار شده در استان حفاظت می‌کنند و اجازه نخواهند داد روزهای تلخ دوران جنگ تحمیلی تکرار شود در مقابل هم از مسئولان کشوری و استانی انتظار دارند که پاسخ پشتیبانی آنان را با انجام کار جهادی و اجرای طرح‌های تاثیرگذار در اقتصاد و بهبود زندگانی و فضای کسب و کار آنان دهند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در دور دوم سفرهای استانی خود به منظور دیدار با مردم، بررسی مصوبات سفر دور اول و افتتاح ۱۶ کلان پروژه، صبح امروز وارد سنندج مرکز استان کردستان شد.

رئیس دفتر رئیس جمهور، وزیران کشور، فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیرو، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، راه و شهرسازی، جهادکشاورزی، رییس سازمان حفاظت محیط زیست و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رئیس جمهور را در سفر به استان کردستان همراهی می‌کنند.

حضور در آیین بهره برداری از راه آهن سنندج - همدان، افتتاح فرودگاه سقز، دیدار مردمی در سنندج و بانه، دیدار با روحانیان، فعالان اقتصادی و نشست خبری از جمله برنامه‌های دکتر رئیسی در سفر به کردستان است.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی ۱۷ تیر ۱۴۰۱ دور نخست سفر خود به استان کردستان را انجام داد.

رئیس جمهور پاییز سال گذشته نیز در برنامه‌ای یک روزه برای راه‌اندازی پروژه انتقال آب سد آزاد به سنندج به این شهر سفر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha