۱۲۰۰ معلم تازه استخدام شده در کرمانشاه سوگند شروع به کار یاد کردند

کرمانشاه - ایرنا - طی مراسمی با حضور استاندار و جمعی از مسوولان کرمانشاه ۱۲۰۰ معلم جدید که به استخدام آموزش و پرورش درآمده اند، با قرائت سوگندنامه کار خود را در حوزه تعلیم و تربیت دانش آموزان استان آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ استاندار کرمانشاه امروز پنجشنبه در این مراسم که در حسینه ثارالله سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه برگزار شد، گفت: تاثیر معلمان در آینده دانش آموزان سرنوشت ساز است بنابراین انتظار می رود در ایفای رسالت خود عالمانه، عاشقانه و با امید، انگیزه و انرژی فارغ از تمام مشکلات اجتماعی، اداری و اقتصادی سر کلاس درس حاضر و به تربیت نسل آینده جامعه متمرکز شوند.

محمد طیب صحرایی توصیه کرد: افرادی معلم شوند که عاشق کارشان هستند تا انگیزه، امید و انرژی کافی برای یاد دهی و آموزش داشته باشند.

رییس شورای آموزش و پرورش کرمانشاه همچنین از مدیران مدارس استان خواست هدف محور و با اولویت بندی به کار خود عمل کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه هم در این مراسم به جذب هزار و ۲۰۰ آموزگار جدید در مدارس استان اشاره کرد و گفت: این معلمان از دانشگاه فرهنگیان و نخبگان حوزه های مختلف مانند قهرمانان ورزشی، مقام آوران علمی و نظایر آن جذب شده اند.

سلمان محمدی افزود: استان کرمانشاه ۲۶ هزار معلم شاغل، حدود ۳۰ هزار فرهنگی بازنشسته، ۳۷۸ هزار دانش آموز، حدود چهار هزار مدرسه و تقریبا ۱۵ هزار کلاس درس دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha