۱۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۱۸
کد خبرنگار: 5476
کد خبر: 85278728
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سپاه زنجان: بسیج به الگویی برای جهان تبدیل شده است

زنجان- ایرنا- فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: امروزه بسیج از آمادگی کامل برای مقابله با توطئه‌های دشمنان برخوردار بوده و به الگویی برای جهان تبدیل شده که ناشی از ولایت‌مداری بسیجیان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار جهانبخش کرمی روز پنجشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره اسوه با بیان اینکه رمز ماندگاری بسیج، تبعیت از ولایت، ایمان و وحدت است، افزود: بسیجیان همواره تبعیت از ولی مسلمین رهبری حکیم و فرزانه انقلاب را سرمشق خود قرار داده اند و با بصیرت کامل و به موقع عمل می‌کنند.

وی با بیان اینکه امام راحل و مقام معظم رهبری در همین راستا در مسیر بالندگی و رشد کمی و کیفی بسیج دستورها و راهنمایی‌هایی را بیان کردند، اضافه کرد: یکی از اصول مسلم ماندگاری بسیج ایمان مستحکم، توحید و خداباوری است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه بسیجیان در ایجاد امنیت پایدار برای کشور نقش پر رنگی دارند، گفت: بسیج در همه صحنه‌ها به صورت جهادی وارد عمل شده است و بسیجیان در دوران هشت سال دفاع‌ مقدس، زیباترین صحنه‌ها را به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه بسیج تنها متعلق به یک قشر و گروه نیست، افزود: گروه‌های مختلف در قالب بسیج اقشار آماده خدمت به جامعه هستند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان یادآور شد:‌ بسیجیان در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس پیشتاز بودند و تبعیت از رهبری و گوش به فرمان ولایت بودن از ویژگی‌های آنها محسوب می‌شود.

سردار کرمی با اشاره به کسب موفقیت‌های مختلف علمی، صنعتی، سازندگی، عمران، آبادانی، محرومیت‌زدایی و مقابله با جنگ نرم از سوی بسیج، اضافه کرد: بسیج با شجاعت، آمادگی و ولایت‌مداری در صحنه حضور دارد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه بسیج در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی همواره نقش پررنگی داشته و تاکنون فعالیت های موثری در این زمینه انجام داده است، گفت: بسیج در همه صحنه‌ها به صورت جهادی وارد عمل شده و بسیجیان در دوران هشت سال دفاع‌ مقدس، زیباترین صحنه‌ها را به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه بسیج در سازندگی و محرومیت‌زدایی، سالانه هزاران پروژه به ویژه در مناطق محروم اجرا می کند، گفت:بسیج در صحنه عمرانی، آبادانی و سازندگی، پروژه‌های بسیار مهمی را در کشور اجرا کرده و در اقتصاد مقاومتی نیز به منویات مقام معظم رهبری عمل نموده است.

کرمی گفت: امروز سپاه و بسیج در عرصه محرومیت‌زدایی و امیدآفرینی در جامعه پیشرو هستند و خدمت رسانی و محرومیت‌زدایی در تمام عرصه ها از اولویت‌های بسیج سازندگی بوده و این سازمان با ساماندهی جوانان در گروه‌های جهادی منشا خدمات متعددی در مناطق محروم است.

امروزه تفکر بسیجی در همه دنیا در حال اشاعه و گسترش است


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان نیز در این مراسم با بیان اینکه امروزه تفکر بسیجی در همه دنیا در حال اشاعه و گسترش است، افزود: در تفکر بسیجی حفاظت و حراست از دین و ولایت اولویت دارد به همین علت در صحنه حضور فعال دارند.

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی افزود: بسیجیان دارای نشانه و ویژگی‌هایی هستند که برخی ظاهری و قابل مشاهده بوده که از جمله آنها پوشش ظاهری، عبادت، رفتار حسنه، ولایتمداری، کمک‌به همنوع و حضور در تمامی عرصه‌هاست.

وی با بیان اینکه وعده بسیجیان حق است و این نیرو از ابتدای پیروزی انقلاب نقش موثری در کشور داشته است، اضافه کرد: امروز هم در دوران دفاع از حرمین و امنیت کشور شاهد هستیم بسیج مخلصانه عمل می‌کند.

بیگدلی از برگزاری نمایشگاه اسوه بسیج با حضور و مشارکت فعالانه بسیجیان خبر داد و گفت: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی مهم است چون در جریان آن مردم با عملکرد و دستاوردهای بسیج آشنا می‌شوند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان گفت: دانش‌آموزان، دانشجویان، اقشار و اصناف مختلف در این رزمایش حضور دارند و این مهم نشان دهنده این است که روحیه بسیجی همان طور که در دوران دفاع مقدس وجود داشت، امروز با وسعت بیشتری وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha