۱۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۵۷
کد خبرنگار: 836
کد خبر: 85278763
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خیران تامین‌کننده نیمی از اعتبارات مدرسه سازی فارس هستند

لارستان - ایرنا - معاون اداره‌کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس فارس گفت: خیرین نیک اندیش این استان در پروژه‌های مدرسه سازی و نوسازی مدارس مشارکت بیش از ۵۰ درصدی دارند و از این نظر در کشور می درخشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آرش شیروانی روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از تعمیر، زیباسازی هنرستان ابوذر غفاری لارستان که با همت خیران بهسازی شد، بیان کرد:

امروزه در آموزش و پرورش تنها ساحت علم و دانش مورد توجه نیست، بلکه در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان باید ساحتهای اقتصادی، اجتماعی، اعتقادی،زیبایی شناختی و زیستی نیز پرورش یابد.

وی ادامه داد: خیرانی که بانی بهسازی این هنرستان شدند، دست روی نقطه ای گذاشتند که علاوه بر آموزش، در ساحت اقتصادی هم فعال است و زمینه اشتغالزایی را برای دانش آموزان فراهم می کند.

معاون نوسازی، تجهیز و توسعه مدرس فارس افزود: سرمایه‌ای بالاتر از دانش آموزان که آینده سازان مملکت هستند، برای کشور وجود ندارد و باید شرایطی فراهم شود تا بتوانند در محیطی امن، ایمن و زیبا تحصیل کنند.

معاون سیاسی فرماندار لارستان در ادامه آیین بهره‌برداری این هنرستان گفت: خیر و نیک اندیشی در جامعه لارستان جاری است و در این شهرستان هفته‌ای نیست که شاهد بهره‌برداری از یک پروژه خیرساز نباشیم.

احمد علمدار اظهار کرد: آموزش و پرورش از بنیان‌های جامعه است و بدون توجه به آن، آبادانی زیرساخت‌های عمرانی نیز به نتیجه مطلوب نمی‌رسد.

خیران تامین‌کننده نیمی از اعتبارات مدرسه سازی فارس هستند

بهسازی هنرستان ۵۰ ساله لار

به گفته رئیس آموزش و پرورش لارستان هنرستان ابوذر غفاری لار سال ۴۷ ساخته شده و اکنون با نزدیک به نیم قرن سابقه فعالیت، با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال به همت ۲ تن از خیران تعمیر، بهسازی و زیباسازی شد.

به گفته او این هنرستان با سه هزار و ۵۰۰ مترمربع زیربنا دارای ۱۹ کلاس است و پذیرای ۲۹۰ دانش آموز در پنج رشته تجهیز وسایل سرمایشی و ویدئو پروژکتور برای کلاسها، تجهیز کارگاه های مکانیک، الکترونیک، برق و ماشین ابزار است.

شهرستان لارستان در ۳۴۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha