۱۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۱۹
کد خبر: 85278831
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی ذوب آهن: هر ۲ تیم بازی زیبایی به نمایش گذاشتند

اراک - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: هر ۲ تیم ذوب‌آهن و آلومینیوم با وجود نامساعد بودن هوا و لغزندگی زمین، بازی خوبی به نمایش گذاشتند.

به گزارش ایرنا، محمد ربیعی عصر پنجشنبه در نشست خبری پس از بازی با آلومینیوم اراک، افزود: نیمه نخست بازی را تیم ما خوب شروع نکرد و داور یک پنالتی به نفع ما گرفت و اگرچه پنالتی نبود اما نتوانستیم از این فرصت استفاده کنیم و به گل برسیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم خوب بودیم و در ۱۵ دقیقه نخست این نیمه چند فرصت گلزنی نیز داشتیم اما روی یک غافلگیری گل خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان اظهار کرد: بعد از دریافت گل، تمام تلاش خود را بکار بستیم که نتیجه را جبران کنیم که در دقایق آخر توانستیم گل مساوی را به آلومینیوم بزنیم.

دقیقه آخر این دیدار نادر محمدی دفاع وسط ذوب‌آهن به دلیل درگیری لفظی با مربی آلومینیوم از زمین اخراج شد که ربیعی در این خصوص نیز گفت: اشتباه محمدی کارت قرمز نداشت و داور می‌توانست جریمه سبک‌تری برای او در نظر بگیرد.

وی ادامه داد: نادر محمدی تنها دفاع وسط تیم است و بازیکن جایگزین ما هم مصدوم است و بدون شک در بازی بعدی مشکل خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن به حسینی و کادر فنی تیم آلومینیوم به خاطر تیم خوبشان تبریک گفت.

سید مهران موسوی در دقیقه ۶۶ برای آلومینیوم و مهرداد رضایی در دقیقه ۹۰ برای ذوب‌آهن گلزنی کردند.

هر ۲ بازیکن در موقعیت شروع مجدد کرنر و با ضربه سر گلزنی کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha